دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی فیلم مستند Hugo Sanchez 2018

او یک بار فوتبالیست جوان در مکزیکو سیتی بود که بعدا تبدیل به یک ستاره رکوردی بین المللی در رئال مادرید شد. داستان او موانع را شکسته و قطعا الهام بخش است؛ مطمئنا یک افسانه بامزه که زندگی را باید به صفحه بزرگ برساند. داستان هوگو سانچز باید به عنوان بزرگترین بازیکن فوتبال مکزیکی شناخته شود که خود را با استعداد منحصر به فرد و غیرقابل توقف ثابت کرده است. مارادونا نیست نه پله او HUGO SANCHEZ است.

هوگو سانچز مارکز (زاده 11 ژوئیه 1958 متولد 11 ژوئیه 1958) یک فوتبالیست و مدیر حرفه ای مکزیکی است که به عنوان پیشرو بازی کرد. سانچز به عنوان یک گلزن پرقدرت شناخته شده برای اعتصاب و والیبال چشمگیر خود به عنوان بزرگترین فوتبالیست مکزیک شناخته شده است و یکی از بزرگترین بازیکنان نسلش است. در سال 1999، فدراسیون بین المللی تاریخ فوتبال و آمار، سانچز را به عنوان بهترین فوتبالیست قرن بیست و یکم و بهترین فوتبالیست منطقه کنکاچ انتخاب کرد. در سال 2004 سانچز در لیست فیفا 100 بزرگترین بازیکنان زندگی دنیا نامگذاری شد.  او چهارمین بالاترین گلزن تاریخ اسپانیا است، سومین بازیکن بزرگ خارج از خانه جایزه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو  و ششمین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید است. سانچز حرفه خود را برای باشگاه Universidad Nacional در سال 1976 آغاز کرد و به طور خلاصه به 1974 به سانجیگو سوکرز لیگ فوتبال آمریکای شمالی در سال 1979 اعطا کرد. در سال 1981 او به اسپانیا برای بازی در اتلتیکو مادرید رفت و برای چهار بازی کلچونروو بازی کرد سال ها قبل از رفتن به رقبای متقابل شهر رئال مادرید، جایی که او بهترین سال های زندگی خود را صرف، برنده شدن عناوین  متعدد.

Hugo Sanchez 2018.www.download.ir

محصول 2018 میلادی کمپانی مکزیکی  Pandilla Films که با دو زبان انگلیسی و اسپانیای در تاریخ 11 November 2018 برای اولین بار در کشور مکزیک اکران شد.

اطلاعات فیلم مستند Hugo Sanchez 2018 :

کارگردان : Francisco Javier Padilla

نویسنده : Francisco Javier Padilla

ستارگان : Cristiano Ronaldo, Héctor Suárez, Guillermo Ríos

محصول کمپانی : Pandilla Films

ساخت کشور : Mexico

+ زبان : Spanish | English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 11 November 2018

مدت زمان :  2 ساعت

زیرنویس : —

نمرات : —

Hugo Sanchez 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *