دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی فیلم مستند The Tale 2018

این یک تحقیق شخصی در زمینه مراقبت از دوران کودکی و سوءاستفاده جنسی است، اما همچنین به اندازه کافی در مورد انتظارات اجتماعی و فرضیه ها و توانایی ظاهرا انسانی انسانی به چشم غریب به دلایل مختلفی نظیر حفظ خود و کفر . بازجویی قدرتمند از حافظه و نحوه محافظت از سوء استفاده کننده، فاکس ما را به پیچیدگی تجربیات خود هدایت می کند، نشان می دهد که چگونه دیوارهایش تغییر می کند، حتی زمانی که تلاش می کند تا از طریق احساسات او در زمان حمله و بازتاب تلاش کند از آنجا که.این فیلم لزوما تکان دهنده است، اما فاکس در حال کار کردن با مواد خشن و مسئولیت پذیر است که باید مواد خشن و عاطفی دشوار داشته باشد که پیامی را که همه چیز ویرانگر تر را فراهم می کند، ساخته است. فاکس که در سالهای نوجوانی توسط لورا درن بازی کرد، در اواخر دهه 40 میلادی بود که مادرش (الن بورستین) مقاله ای را که به عنوان یک 13 ساله نوشته بود، به او فرستاد. تحت عنوان داستان داستان، داستان درخشش خیره کننده ی یک داستان عاشقانه نوجوان است، حتی با توجه به اینکه او چگونه رفتار می کند و در نهایت مورد تجاوز قرار می گیرد، توسط مربی وی در حال اجرا، بیل (جیسون ریت)، که توسط مربی اسب سواری او خانم G (الیزابت دبیچی). این قطع ارتباط بین حافظه و کشف دوباره است که فیلم به ادامه بازجویی میپردازد به عنوان بزرگسال جنیفر تبدیل به gumshoe برای ردیابی حقایق گذشته خود است.

The Tale 2018.www.download.ir

داستان فیلم آمریکایی سال 2018 است که توسط جنیفر فاکس نوشته شده و کارگردانی شده است. این فیلم به داستان داستان درباره سوء استفاده جنسی از دوران کودکی فاکس و نحوه روابط بعدی او می پردازد. ستاره داستان، لورا درن، الن بورستین، جیسون ریتر، الیزابت دبتی، ایزابل نلیس، رایج، فرانسیس کنوری و جان هرد. این نمایشگاه در جشنواره فیلم ساندنس 2018 عرضه شد و در 26 مه 2018 در HBO پخش شد.این مستند نامزد دریافت جایزه Grand Jury Prize از جشنواره Sundance Film Festival 2018 نیز گدیده است.

لینک دانلود این مستند به علت محتوای نامناسب بارگذاری نخواهد شد.

اطلاعات فیلم مستند The Tale 2018 :

کارگردان : Jennifer Fox

نویسنده : Jennifer Fox

ستارگان : Elizabeth Debicki, Chelsea Alden, Laura Dern

محصول کمپانی :  Gamechanger Films, A Luminous Mind Production, Blackbird Films

ساخت کشور : USA | Germany

+ زبان : English

ژانر : Drama | Mystery | Thriller

تاریخ انتشار :  27/ May /2018

مدت زمان : 1 ساعت و 54 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.2/10 — RoTo 98%

The Tale 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *