دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت اسناد PDF با PDF Suite Professional Edition 2010

امروزه اکثر ما کاربران بسته به شغل و فعالیتی که داریم به کار با رایانه ها عادت کرده و در بسیاری از موارد نرم افزاری هم با یکدیگر تشابه داریم. برای نمونه ما کاربران با اسناد PDF کم و بیش سر و کار داریم ؛ چه کاربران خانگی که شاید به دنبال مطالب گوناگون باشند و با این نوع فرمت آشنایی داشته باشند یا محصلین و دانشجویان که در موارد بسیاری به این نوع اسناد عادت کرده اند و یا مواردی از این دست. این تشابه استفاده از نرم افزارها را فرمت های خاص به دلایل مختلف بستگی دارد ؛ برای نمونه اکثر افرادی که از PDF استفاده می کنند مطمئنا با قابلیت هایی که این نوع فرمت ارائه می دهد آشنایی دارند و همین عامل سبب تشابه این افراد در استفاده از این اسناد خواهد شد. برای نرم افزارها هم به همین ترتیب است که وقتی نرم افزاری ارائه می شود که قابلیت های فراوانی دارد اکثر کاربران در سطوح مختلف ترجیح می دهند ابزاری که قابلیت های بیشتری دارد را برگزینند. برای مثال همین استفاده از اسناد PDF تنها به خواندن آن ها ختم نمی شود بلکه ساخت و ویرایش آن ها هم مستلزم استفاده از نرم افزارهای خاصی است که در این زمینه وجود دارند. می توان در این زمینه هم به جای استفاده از چند نرم افزار برای چند کار مختلف یک نرم افزار کامل را انتخاب کرد تا همان نرم افزار بتواند سند PDF بسازد ، ویرایش کند و سپس بتواند اسناد را بازخوانی کند. PDF Suite نرم افزاری فوق العاده کامل است که می تواند این سه کار اصلی را به راحتی امکان پذیر سازد.
این بسته نرم افزاری قادر است با حجم کمی که دارد و با واسط کاربری جذابش که چیزی شبیه به مجموعه Office است اکثرا کاربران حرفه ای را هم جذاب خود کند. امنیت بالایی که در هنگام ساخت اسناد در این ابزار وجود دارد یکی از مهم ترین و کلیدی ترین خصوصیاتی است که در این بسته نرم افزاری بسیار بدان اهمیت داده شده است. متدی هم که برای ساخت اسناد در نظر گرفته شده مانند دیگر نرم افزارهای مشابه است و آن هم استفاده از چاپگرهای مجازی است که قابلیت ساخت PDF را از هر نرم افزاری که امکان پرینت دارد فراهم خواهد ساخت.ساخت فرم های PDF به وسیله PDF Suite ، سازگاری کامل با مجموعه بی نظیر آفیس شرکت مایکروسافت ، امکان ویرایش اسناد به مانند یک ویرایشگر متن و همچنین امکان تبدیل اسناد PDF به Word از جمله امکانات جانبی این ابزار را تشکیل می دهند. با توجه به حجم بسیار معقولی که این نرم افزار دارد فکر می کنم ارزش حداقل یک بار آزمایش را داشته باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PDF Suite Professional Edition 2010 v9.0.32 :
– واسط کاربری جذاب
– حجم مناسب نسبت به قابلیت های فراوان
– امکان ویرایش اسناد PDF
– قابلیت ساخت PDF با استفاده از پرینتر مجازی
– قابلیت تبدیل از مجموعه آفیس
– امکان تبدیل اسناد به Word
– امکان ساخت فرم های مختلف
– ایمن کردن اسناد به واسطه قرار دادن پسورد
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
– و …

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *