دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Langswitcher 1.3.1 برای تغییر زبان گوشی موبایل

Langswitcher نرم افزاری برای تغییر صفحه کلید موبایل . حتما برای شما نیز بارها پیش آمده است که در هنگام نوشتن یک متن یا جمله یا هر چیز دیگری مجبور به تغییر زبان صفحه کلید گوشی خود شوید ، اما برای این کار در گوشی های نوکیا سری 60 ویرایش پنجم کلید میانبری وجود ندارد و شما مجبورید دائم به منوی زبان گوشی رفته و از آنجا زبان نوشتاری گوشی را عوض کنید.اما با این نرم افزار می توانید به راحتی و با تغریف یک کلید میانبر زبان نوشتاری گوشی خود را در هر قسمتی از گوشی تغییر دهید تا دیگر برای تغییر زبان نوشتاری گوشی مجبور به جستجو در منوی گوشی خود نباشید.همچنین این نرم افزار از قابلیت اجرای خودکار نیز برخوردار می باشذ.


نرم افزار فوق قابل نصب بر روی گوشی های نوکیای سری 60 ویرایش پنجم می باشد و هم اکنون می توانید این نرم افزار کاربردی را با حجم کم از سرورهای دانلود فارسی دریافت نمایید.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *