دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود برنامه مسیریاب فارسی نشان neshan v11.0.0 برای اندروید

نشان – نقشه و مسیریاب سخن‌گوی فارسی، ترافیک زنده

نام برنامه اندرویدی محبوب و کاربردی همانند نرم افزار های waze ، گوگل مپ و … می باشد . شما برای استفاده از این نرم افزار احتیاج به متصل شدن به اینترنت و فعال کردن جی پی اس خود خواهید داشت و سپس می توانید با تعیین مبدا و مقصد خود با استفاده از نقشه یا جستو جوی پیشرفته

برنامه نشان

مسیر به شما نشان دهده شود و همینطور به صورت صوتی برای شما گزارش شود . شما می توانید انتخاب کنید که برای شما سریع ترین یا خلوت ترین و یا بهترین مسیر نمایش داده شود که این برنامه با انجام محاسباتی مانند سنجش ترافیک ، چراق های راهنمایی ، تصادفات و … انها در کمترین زمان را برای شما مشخص خواهد کرد . همچنین شما می توانید به جای تایپ کردن مسیر خود به صورت صوتی و فارسی به برنامه اطلاع دهید و به صورت خود کار مسیر را داشته باشید که نکته ی بسیار مفید در مواقع رانندگی برای کاهش خطر تصادف می باشد . این نرم افزار تا کنون شهر هایی مانند اصفهان، شیراز، تبریز، قم، اهواز، کرج، قزوین، همدان، اراک، کاشان، رشت، گرگان، همدان، کیش و قشم را مورد پوشش خود قرار داده است . همینطور شما می توانید از قسمت آفلاین نقشه استفاده کرده و در مواقعی که نمی توانید به اینترنت متصل باشید از آن استفاده کنید .

نام: نشان
حجم فایل: 25 مگابایت
شرکت سازنده: نشان،‌ نقشه‌ی شهرهای ایران
تاریخ انتشار: 2019
ورژن: v11.0.0
آپدیت: 11 مرداد 1401
زبان: فارسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.1 به بالا

به روز رسانی :

1401/05/11 نسخه v11.0.0 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *