تبلیغات
تبلیغات

نشریه گیم آور

روزگاری بازی های ویدیویی را صرفا ابزاری جهت سرگرمی میدیدند ولی با تغییر نگرش به دنیای بازی های ویدیویی در میان جوامع، امروزه بازی ها را ـذای روح جوانان و نوجوانان تلقی میکنند و این فرضیات کمی پرورش یافت تا حدی که چند سالی هست که به عنوان ابزاری موثر در جهت آموزش غیر مستقیم و البته یک کالایی فرهنگی به کار گرفته میشود. از همین رو میتوان نتیجه گرفت که بازی های ویدیویی دیگـر نامشان بازی نیست بلکه کالایی برای ترویج فرهنگ یک منطقه و کشور اســت و این مهم، نیازمند توجهات بسـیار زیادی اسـت. لذا در نشـریه ی علمـی، فرهنگـی و خبـری گیـم آور دست به آن زدیم تا با بهرهگیـری از دانش آکادمیک دانشگاهی، قدم موثـری در صنعـت روبـه رشد بازی در کشورمان داشـته باشـیم. اولین نشریه چاپی، الکترونیکی و تخصصی گیم با نام نشریه گیم آور در دانشگاه های کشور منتشر شد. در این نشریه با مطالبی چون گزارش کامل TGC، اخبار بازی های ایرانی، مقاله بازی های ویدیویی، خوب یا بد؟ سوالی پرتکرار و بدون جواب، نقد و بررسی بازی های مختلف ایرانی و خارجی، پوستر بازی، تاریخچه شکلگیری بازیهای ویدیویی، معرفی نظام ارزیابی و رده بندی سنی بازی های ویدیویی، سبک های مختلف بازیها، تستر بازیهای ویدیویی، خاطرات گیم آور در TGC، مصاحبه با بازی سازان  و … روبه رو خواهیم بود . در شماره 3 نشریه گیم آور شاهد نقد بازی مموراندا (Memoranda)، نقد بازی بالهای تاریک 2، نقد بازی گشت پلیس، نقد بازی به دور مریخ، نقد بازی هزارمشتان، نقد بازی پارادوکس و همچنین مصاحبه های اختصاصی گیم آور با برندن شفیلد ( Brandon Sheffield ) مدیر نوآوری Necrosoft Games، Güven Çatak گوون چاتاک استاد دانشگاه باهچه شیر استانبول ترکیه، Joerg Tente ژورگ تنت رئیس 8 Elements Asia Pacific Ltd و وجزیج پازدور Wojciech Pazdur مدیر استودیوی The Farm 51 خواهیم بود . 

GameOver - Screen

 مشخصات نشریه گیم آور :موضوع : نقد و بررسی و اخبار بازی های کامپیوتریتعداد مجلات منتشر شده : 3صاحب امتیاز : انجمن علمی بازی های رایانه ایمدیر مسئول : علی گلدانیسردبیر : آیدین اعظم نورینوع فایل : PDFحجم هر قسمت : 10 تا 30 مگابایت
لینک دانلود