دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

يكپارچه سازي هاردديسك با Defrag Winner v2.4.1.20

Defrag يكي از كارهايي است كه از گذشته باعث افزايش عملكرد و كارآيي سيستم عامل شده و امروزه هم به عنوان يكي از بهترين ترفند ها مورد استفاده قرار مي گيرد ؛ اكثر كاربران با اين كار آشنايي دارند و معمولا بارها اين كار را انجام داده اند. برروي سيستم عامل ويندوز هم نسخه اي از آن موجود است اما خوب به طبع قابليت هايي كه يك نرم افزار جانبي مي تواند در اختيار كاربر قرار دهد را دارا نمي باشد. نرم افزار به نام Defrag Winner ابزاريست كه قابليت Defrag كردن هاردديسك را در قالب يك واسط كاربري بسيار جذاب به كاربران هديه مي دهد. اين نرم افزار به ظاهر ساده كه حجم بسيار مناسبي هم دارد به سادگي نصب و قابل استفاده مي بود و كاربر مي تواند تنها با يك كليك ساده اقدام به Defrag نمودن هارد ديسك خود كند.
Defrag Winner از سرعت بسيار بالايي در Defrag كردن برخوردار است ؛ استفاده از جديدترين تكنولوژي ها در اين نرم افزار به چشم مي خورد ضمن آن كه مي توان به سادگي خرابي هاي ديسك را تعمير و يا در صورت عدم تعمير بلااستفاده كنار گذارد. سازگاري با انواع هارد ديسك ها و پل هاي ارتباطي آن ها يعني IDE يا SATA خصوصيت ديگر اين نرم افزار به شمار مي رود. اين نرم افزار كه از واسطي كاربري شبيه به مجموعه آفيس 2007 بهره مي برد زبان هاي مختلف را پشتيباني كرده و مي تواند از زبان شيرين فارسي به صورت كاملا بهره برداري نمايد.

قابليت هاي كليدي نرم افزار Defrag Winner v2.4.1.20 :
– واسط كاربري جذاب نرم افزار
– پشتيباني از زبان هاي زنده دنيا از جمله زبان شيرين فارسي
– سرعت بالا در Defrag كردن
– استفاده از جديدترين تكنولوژي ها در Defrag كردن
– تعمير مشكلات هارد ديسك
– پشتيباني از انواع هاردديسك ها
– سهولت در استفاده از نرم افزار
– قابليت زمان بندي عملكرد نرم افزار
– افزايش سرعت عملكرد سيستم پس از كار با اين نرم افزار
– سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
– و …

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *