دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

پینوکیو، عامو سردار و ریسلی با 4 کیفیت

پینوکیو، عامو سردار و ریسلی درباره همایون می باشد که در رویای تصاحب جایزه مسابقه خاطره نویسی، پا به دنیای گذشته می گذارد و ما را با شهید رئیسعلی دلواری آشنا می کند … . فیلم سینمایی پینوکیو، عامو سردار و ریسلی به کارگردانی رضا صافی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کودک می‌باشد در فیلم پینوکیو، عامو سردار و ریسلی حجت شورکی، حسین قفلی و جوهر تنگستانی به هنرمندی پرداخته‌ اند. از ستارگان و بازیگران اصلی این فیلم سینمایی می توان به حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، علی نیک‌فر، اصغر جوادی، احمد قربانی، علیرضا میرشکاری، جعفر بهستانی، جهانگیر اژدری، عباس بارونی، مهدی جهانبخشیان، وحیده حسینی و مهرنوش ذوالفقاری اشاره کرد.

سایر عوامل: فیلم‌ نامه‌ نویس: سید رضا صافی و مریم رنجبر – فیلم‌بردار: سید رضا مهیمنیان‌پور – تدوینگر: سید رضا صافی – صدابردار: روح‌الله (مسیح) حد پور سراج – صداگذار: آرش قاسمی – طراح صحنه و لباس: نیلوفر فولادی – چهره‌پرداز: جلال امیری مرند – موسیقی: محسن شریفیان – جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: جواد رمضانی – مشاور رسانه‌ای: علی زادمهر – مدیر پخش: سعید خانی.

نام: پینوکیو، عامو سردار و ریسلی
تاریخ انتشار: 1398
کیفیت: 480p - 720p - 1080p - 1080HQ
زبان: فارسی
ژانر: خانوادگی - فانتزی
مدت زمان پخش: 80 دقیقه
محصول کشور: ایران
کارگردان: رضا صافی
تهیه کننده: ناصر عنصری
نویسنده: سیدرضا صافی، مریم رنجبر
تاریخ تولید: 1394
ستارگان: حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی و ...
رمز فایل: CQVHDETVW4ZZX18A
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *