دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب آنابولیسم در ورزشهای قدرتی

کتاب آنابولیسم در ورزشهای قدرتی را به نوعي مي توان منتخب و سلسله مقالاتي دانست که از منابع روز دنيا و از زبانهاي انگليسي و فرانسه گردآوري، ترجمه شده و با شرايطي که ورزشکار ايراني دارد سازگار شده و در اين مجلد به خدمت علاقه مندان و طرفداران ورزشهاي قدرتي و مخصوصا ورزشکاران و مربيان رشته پرورش اندام تقديم گرديده است. همانگونه که بارها و بارها به اين نکته اشاره کرده ايم، با پيشرفتهاي برق آسايي که امروزه و در عصر حکمراني علم و تکنيک در زمينه تغذيه، تمرين، داروسازي و همچنين صنعت مکمل سازي در ورزشهاي قدرتي و مخصوصا در ورزش پر طرفدار و پر جذبه پرورش اندام در سطح جهاني به وقوع پيوسته است، به جرات مي توان گفت، ورزشکار و مربياني که امروزه مسلح به سلاح علم و تکنيکهاي نوين نباشند، لااقل در اين رشته ورزشي، در سطح جهاني و بين المللي ديگر حرفي براي گفتن نداشته و گوهري براي عرضه کردن نخواهد داشت.

برخي از مقالاتي که در اين کتاب مطالعه مي کنيد، قبلا در نشريات ورزشي و به نام اين حقير به چاپ رسيده است که پس از بازبيني و به روز شدن و پس از جرح و تعديلهاي لازم، به همراه ديگر مقالاتي که وجود آنها در کتاب آنابولیسم در ورزشهای قدرتی براي تکميل بحث و براي استفاده هر چه بهتر خوانندگان از اين مجموعه، ضروري مي نمود، در اين مجلد جمع آوري شده و به خدمت خوانندگان و علاقه منداني که همواره و در طول اين يک دهه و اندي که در خدمت ورزشکاران ايراني هستيم، ما را مورد عنايت خود قرار داده اند، تقديم مي شود . امیدواریم که از دانلود کتاب آنابولیسم در ورزشهای قدرتی لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : آنابولیسم در ورزشهای قدرتی

– نویسنده : صادق سلامی

– تعداد صفحات : 223

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب آنابولیسم در ورزشهای قدرتی

  • 4 replies
    1. انتشارات تلاش says:

      لطفا این لینک و کتاب های دیگر انتشارات تلاش را حذف نمایید

      پاسخ دادن
    2. انتشارات تلاش says:

      لطفاً هرچی سریع تر این لینک رو حذف کنید از سایت ما میلیون ها تو بازار خراب و داغون کتاب خرج این کتاب کردیم اونوقت شما به راحتی میزارید واسه دانلود. این کا اصلا درست نیست.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *