دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب استان شناسی تهران

کتاب استان شناسی تهران نوشته سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی می باشد . فراموش نکنید که همهٔ امکانات موجود در محیط فرصت است، آب و هوا، بیابان، کوه، رودخانه، جنگل، نیروی انسانی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و خیلی چیزهای دیگر، مهم این است که بیاموزید چگونه از این فرصت ها در جهت سعادت خود و جامعه استفاده کنید. آگاهی از مسائل استان موجب خواهد شد تا از علل پیشرفت و یا عقب ماندگی استان خود آگاه شوید و برای حلّ آن، راه حل های خلّق پیدا کنید . ممکن است این سؤال در ذهن شما مطرح شود که آیا بهتر نیست آموزش دربارهٔ محیط زندگی یا موضوعات اجتماعی از محیط نزدیک آغاز شود و سپس به محیط دورتر مانند استان و یا کشور بینجامد.

ما در این برنامه از طریق طرح پرسش ها و فعالیت های مختلف این فرصت را برایتان فراهم کرده ایم. بدون شک مطالعهٔ شهر و استان در زمینه های جغرافیایی، تاریخی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، آداب و رسوم محلی نه تنها می تواند موجب دلبستگی به زادگاه و سرزمین ملی شود، بلکه این فرصت را فراهم می کند تا با گنجینه های مختلف طبیعی، انسانی، فرهنگی و فنّاورانهٔ کشور خود آشنا شوید. در این برنامه درمی یابید که افراد زیادی چه در گذشته یا حال در استان شما برای اعتلای کشور تلاش کرده اند . امیدواریم که از دانلود کتاب استان شناسی تهران لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : استان شناسی تهران

– نویسنده : سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

– تعداد صفحات : 112

– قرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب استان شناسی تهران

  • 1 replies
    1. فاطمه کیخسروی says:

      سلام عالی دانلود کردم تا اگر شد پیدا کردم کتابش رانیز خرید کنم.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *