دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب پادشاهان سربریده در تاریخ ایران

کتاب پادشاهان سربریده در تاریخ ایران یکی از نوشته های فواد فاروقی می باشد . من برای کتاب پادشاهان سربریده در تاریخ ایران عنوان پادشاهان سربریده شده در تاریخ ایران را برگزیده ام، هرچند که تمامی این کتاب درباره شاهانی نیست که در آخرین لحظاتشان با یکدیگر سرنوشت مشترکی داشته اند و خوشبختانه یا شوربختانه سرشان از تن جدا افتاده است. این عنوان را من به اجبار و نه به اختیار انتخاب کرده ام زیرا گاه از سردارانی هم یاد کرده ام که در آخرین لحظات زندگیشان با چنین مرگی رویارو شده اند و نیز از یحی پیامبر که او هم به چنین سرنوشتی گرفتار امده است.

اگر میخواستم در عنوان کتاب پادشاهان سربریده در تاریخ ایران از سرداران و کسانی که سرشان از تن جدا شده است یاد کنم ناگزیر میشدم جمله ای را به کار برم که بر اثر طولانی بودنش به ناچار زیباییش را از دست میداد به همین خاطر عنوان پادشاهان سربریده شده اکتفا کردم. ( بخشی از مقدمه نویسنده ) مطالب و موضوع مقالات عبارت‌اند از : در آستان سخن, رقص هفت پرنده, سری در دریای خون, زن شوهر کش, خشم مردم, پیشنهاد زعفران, سر پسر شمشیر, سر انجام دو دوست, عشق های نا متعارف در تاریخ ایران, ماجرای ملیجک, بازی سیاسی ناصرالدین شاه, گوشت انسان, فداکاری دختر فرعون, قصه های شاعرانه, رسوایی, منابع مآخذ می باشد . امیدواریم که از دانلود کتاب پادشاهان سربریده در تاریخ ایران لذت ببرید .

مشخصات کتاب :

– نام کتاب : پادشاهان سربریده در تاریخ ایران

– نویسنده : فواد فاروقی

– تعداد صفحات : 253

– فرمت کتاب : پی دی اف

شما از این پس می توانید کتاب های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

کتاب پادشاهان سربریده در تاریخ ایران

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *