دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود گلچین نوحه و مداحی های جدید 95 مخصوص محرم

گلچین نوحه و مداحی های جدید 95 مخصوص محرم به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم در اختیار همه شما کاربران محترم قرار گرفته شده است . این مجموعه از بهترین مداحی و نوحه های جدید ویژه محرم از حاج محمود کریمی, حاج عبدالرضا هلالی, حاج مهدی اکبری, کربلایی جواد مقدم, حاج محمدرضا طاهری, حاج حسین سیب سرخی, حاج حمید علیمی, حاج حسن خلج, حاج حسین سیب سرخی, حاج مهدی مختاری و غیره می باشد . دوستان عزیز در پایان دهه اول محرم نوحه ها و روضه های جدید و بسیاری خوانده شده است که از این میان برخی از مداحی ها بیشتر مورد توجه شما کاربران گرامی قرار گرفتند ما در این مطلب بهترین های مداحی صوتی را به تفکیک مداحان قرار داده ایم . شما میتوانید برای دریافت این مجموعه به لینک های دانلود مراجعه کرده و تمامی مجموعه را بطور یکجا دریافت نمایید . امیدواریم که از دانلود گلچین نوحه و مداحی های جدید 95 مخصوص محرم لذت ببرید .

محرم ، ماه اشک و خون ، ماه جانبازی عاشقان راه حق است . بیایید در این ماه با عظمت دست بر دعا براریم و از خدا بخواهیم که به همه ما این لیاقت و توفیق را عنایت فرماید تا جز شیعیان واقعی و پیروان مکتب حسینی باشیم . باز توفیق داشتیم تا در سالی جدید به عذای سید و سالار شهیدان اهل جنت ، در این ماه بنشینیم و در سوگ شهادت مظلومانه حسین ابن علی و هفتاد و دو تن یارانش ، مشکی پوش شده و به عذاداری بپردازیم تا شاید به واسطه این حب ، شفاعتی در روز محشر از سوی این بزرگوار داشته باشیم .

 اللهم ارزقنا کربلا

آنجا که اشک پای غمت پا گرفت و بعد…
بغضی میان سینه من جا گرفت و بعد…

وقتی که ذوالجناح بدون تو بازگشت
این دخترت بهانه بابا گرفت و بعد …

ابری سیاه بر سر راهم نشسته بود
ابری که روی صورت من را گرفت و بعد

انگار صدای مادری دلخسته می رسید
آری صدای گریه ی زهرا گرفت و بعد

همراه آن صدا تمامیِّ کودکان
ذکر محمدا و خدایا گرفت و بعد

هر کس که زنده بود از اهل خیام تو
مویه کنان شد و ره صحرا گرفت و بعد

دور از نگاه علمدار لشگرت
آتش به خیمه های تو بالا گرفت و بعد

پس بر سنان کنند سری را که جبرئیل
شوید غبار گیسویش از آب سلسبیل

 

گلچین نوحه و مداحی های جدید 95 مخصوص محرم

به روز رسانی :

1395/8/29
  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *