دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

آموزش اصلاح با روغن زیتون

آموزش اصلاح با روغن زیتون ، 62 درصد از مردم جهان براین باورند که پوستی حساس دارند و به همین دلیل به مواد شیمیایی و کرم و لوسیون های اصلاح حساسیت دارند که با عث خشک شدن یا التهاب پوستشان می شود ، حس ناراحتی و عذاب به این دلیل خیلی بیشتر از خود حساسیت باعث آزار برای آنها خواهد شد . به همین منظور برآن شدیم تا راه حل مناسبی را برای این دسته از عزیزان ارائه کنیم تا شاید بتوانیم کمکی برای رفع این مشکل به آنها کرده باشیم . در آموزش اصلاح با روغن زیتون نشان خواهیم داد که روغن زیتون به دلیل خواص زیادی که دارد می تواند یک راه حل بسیار مناسب باشد و نه تنها برای آسان تر کردن اصلاح بلکه برای نرم کردن پوست نیز بسیار موثر و مفید می باشد . در ادامه آموزش اصلاح با روغن زیتون مراحل این روش را بیان خواهیم کرد .

1. خرید روغن زیتون ( Purchase olive oil ) . برای انتخاب یک روغن زیتون خوب باید این نکته را مد نظر داشته باشید که آنرا فقط برای اصلاح استفاده نمایید و در مصارف خوراکی استفاده نکنید تا باعث بروز آلودگی احتمالی نشود ، توصیه می شود از روغن زیتون های خالص و طبیعی استفاده نمایید و آنرا در جایی که نگه دارید که به اشتباه به عنوان روغن زیتون خوراکی مورد استفاده قرار ندهند . گرچه روغن های فرآوری شده ماندگاری بالاتری دارند ولی به دلیل وجود مواد شیمیایی ممکن است دوباره باعث ایجاد حساسیت هایی شود و پوست شما را در معرض خطر قرار دهد .

خرید روغن زیتون ( Purchase olive oil )
خرید روغن زیتون ( Purchase olive oil )

2. برای شروع کمی روغن زیتون را برای استفاده در محل مورد نظر برروی کف دستتان بریزید . البته دقت کنید که روغن زیادی برای این کار نیاز ندارید و کمی برروی دستتان بریزید که در صورت نیاز دوباره اضافه خواهید کرد .

آموزش اصلاح با روغن زیتون
آموزش اصلاح با روغن زیتون

3. بکار بردن روغن زیتون برای پوست شما ( Apply the olive oil to your skin ) . اگر برای اولین بار اقدام به تراشیدن موهای بدن خود مانند پا هایتان می کنید بهتر است در ابتدا پاهای خود را به روغن آغشته کنید و با کف دستانتان ناحیه مورد نظر را دقایقی ماساژ دهید تا کاملا به روغن زیتون آغشته شود .

بکار بردن روغن زیتون برای پوست شما ( Apply the olive oil to your skin )
بکار بردن روغن زیتون برای پوست شما ( Apply the olive oil to your skin )

4. اصلاح مو ( Shave the hair ) . روغن زیتون بدلیل روان کننده بودن باعث راحتی در اصلاح خواهد شد و اگر زخمی در محل اصلاح باشد می تواند به نوعی بخاطر همین ویژگی از خراشیده شدن دوباره اون زخم جلو گیری کند .

اصلاح مو ( Shave the hair )
اصلاح مو ( Shave the hair )

5. پر از لوسیون های افترشیو ( Skip the aftershave lotions ) . استفاده از روغن زیتون به دلیل یک مرطوب کننده ی طبیعی بودن آن ، شما را از این گونه لوسیون ها که سرشار از مواد شیمیایی و پر هزینه می باشند بی نیاز خواهد نمود .

پر از لوسیون های افترشیو ( Skip the aftershave lotions )
پر از لوسیون های افترشیو ( Skip the aftershave lotions )

6. محافظت از تیغه ریش تراش در برابر زنگ زدگی ( Protect the razor from rusting ) . آغشته کردن تیغه ی ریش تراش به روغن زیتون باعث محافظت از آن در برابر زنگ زدگی می شود و عمر آن را افزایش خواهد داد .

محافظت از تیغه ریش تراش در برابر زنگ زدگی ( Protect the razor from rusting )
محافظت از تیغه ریش تراش در برابر زنگ زدگی ( Protect the razor from rusting )
  • 4 replies
    1. امین says:

      سلام

      وقفه ای در میان دانلودها … خوب بود .
      امتحانش می کنم .

      واقعا این خمیرهای اصلاح اصلا روان نیست

      پاسخ دادن
    2. افشین says:

      خیلی ممنون از سایت خوبتون
      خواهشن آموزش هایی از این دسته بیشتر قرار بدید
      با تشکر

      پاسخ دادن
      • Vahid Ghasemi says:

        خواهش می کنم دوست عزیز
        خوشحال مورد رضایت شما قرار گرفت
        حتما قرار خواهیم داد

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *