دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی The Angry Birds Movie 2016

The Angry Birds Movie 2016 انیمیشن سینمایی در ژانر اکشن , کمدی می باشد که توسط استودیوی Rovio Entertainment ساخته شده است . در انیمیشن کمدی 3D پرندگان خشمگین سرانجام متوجه دلیل خشم پرندگان خواهیم شد . فیلم ما را به یک جزیره پر جمعیت از شادی می برد . در این بهشت Red که یک پرنده ی خشمگین با مشکل کنترل عصبانیت است , Chuck سریع و Bomb فرار از جمله کارکترهای اصلی این فیلم هستند . زمانی که جزیره توسط خوک های رمزآلود مورد توجه قرار می گیرد . حال این وظیفه به عهده ی پرندگان است تا از هدف حضور خوک ها در جزیره مطلع شوند .

دانلود انیمیشن سینمایی The Angry Birds Movie 2016

سایر توضیحات : با توجه به اینکه پیش از این انیمیشین های کوتاه زیادی درباره پرندگان خشمگین ساخته شده بود ، می شد انتظار این را داشت که با فیلمنامه و داستان به مراتب منسجم تر و جذاب تری مواجه باشیم.فیلمنامه ای که برای ساخت اولین انیمیشن بلند و پر هزینه این مجموعه در نظر گرفته شده، دارای ظرفیت های لازم برای نام پرندگان خشمگین می باشد و شخصیت های بامزه این داستان نیز به واسطه فیلمنامه توانسته اند آنطور که انتظار می رفت بر پرده سینما بدرخشند . صداپیشگی بازیگران مشهوری نظیر جیسون سودیکیس و بیل هدر نیز توانسته به جذابیت شوخی های انیمیشن بیفزاید و با اینکه اغلب این شوخی ها برای افراد کم سن و سال ساخته شده اما صداپیشگی بسیار خوب بازیگران حداقل توانسته حال و هوای خاصی به این شوخی ها دهد .

The Angry Birds Movie 2016

مشخصات دیگر انیمیشن کارتونی The Angry Birds Movie 2016 :

– ژانر : انیمیشن

– کارگردانان : Clay Kaytis, Fergal Reilly

– شرکت سازنده : Rovio Entertainment و Columbia Pictures

– محصول کشور : ایالات متحده – فنلاند

– تاریخ تولید : 2016

– تاریخ انتشار : 2016

– مدت زمان : 98 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش :  720p BRip & 1080p BRip & 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– پیوند : IMDB

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

The Angry Birds Movie 2016