دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

اگر به دنبال خرید گیفت کارت ایکس باکس و واریز در کمتر از 5 دقیقه هستید، با اوریکس گیم همراه باش…

ایکس باکس، کنسول بازی ویدئویی می‌باشد که اولین نسخه آن در سال‏های 2001-2002 توسط شرکت مایکروسافت به بازار عرضه شده است. XBOX هم مانند پلی استیشن جزو کنسول‏های با کیفیت و پرطرفدار می‏باشد. برای خرید از استور مایکروسافت، باید مبلغی را پرداخت کنید. ولی از آنجایی که از داخل ایران امکان خرید با ویزا، مستر و یا پی پال وجود ندارد؛ آسان‏ترین و بهترین راه برای شارژ اکانت ایکس باکس خودخرید گیفت کارت ایکس باکس است. دقت کنید که خرید گیفت کارت ایکس باکس را حتما و حتما از فروشگاه‏های معتبری همچون ORIXGAME انجام دهید. بعد از خریدGift Card XBOX از فروشگاه اوریکس گیم، ما برای شما یک کد مخصوص شارژ حساب کاربری ایکس باکس ارسال می‌کنیم، وشما با وارد کردن آن در اکانت خود موجودی حساب خود را افزایش می‌دهید و می‌توانید به خرید محصولات ایکس باکس بپردازید.

محصولاتی که می‏توانید از فروشگاه ایکس باکس خریداری نمایید شامل موارد زیر است:

  • خرید اعتبار بازی
  • دسترسی به بخش خرید و ویژه‏ها
  • خرید گلد بازی‏ها
  • معامله با گلد (طلا)
  • دسترسی به بخش الکترونیک آرت
  • پیش خرید Pre Order بازی‏های ایکس باکس
  • دسترسی و خرید موزیک، فیلم و …

مزایای خرید گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس یکی از محصولات جانبی کنسول ایکس باکس است، که شرکت مایکروسافت برای بازیکنان و کاربرانش طراحی و به بازار ارائه کرده است. با خرید گیفت کارت ایکس باکس می‏توانید، تا سقف اعتباری که گیفت کارت خریداری شده، از فروشگاه ایکس باکس خرید کنید. همچنین می‏توان برای خرید جدیدترین بازی‌های ایکس باکس، فیلم‌ها، موزیک‏ها و … استفاده کرد. نکته قابل توجه این است که با خرید این گیفت کارت، نه تنها دسترسی شما به ایکس باکس استور باز می‏شود، بلکه شما با استفاده از اکانت مایکروسافت خود می‏توانید از Windows Store روی کامپیوتر یاWindows Phone  خود نیز استفاده نمایید. علاوه بر این اگر از طرفداران کنسول نینتندو هستید می‏توانید برای خرید گیفت کارت نینتندو و همچنین علاقه مندان کنسول جذاب پلی استیشن نیز برای خرید گیفت کارت پلی استیشن از فروشگاه اوریکس گیم اقدام کنید و در کمترین زمان (5 دقیقه) آن را در اکانت خود تحویل بگیرید.

خرید گیفت کارت ایکس باکس از فروشگاه اوریکس گیم

در وبسایت اوریکس گیم، بسته‏های این گیفت کارت تنوع زیادی دارند و این تضمین را می‌کنیم که ارزان‏ترین قیمت گیفت کارت را می‏توانید با ما تجربه کنید. فروشگاه اوریکس‏ گیم همواره در تلاش است تا انواع محصولات و خدمات خود را با کمترین قیمت در اختیار کاربران قرار دهد، تا با یک تجربه عالی و اطمینان کامل اقدام به خرید نمایند.

خرید گیفت کارت ایکس باکس گلد

یکی از بهترین اکانت‏های مایکروسافت، اشتراک ایکس باکس گلد یا لایو گلد است که تجربه گیم را برای شما دو چندان می‏کند. به طوری که بعد از داشتن چنین اشتراکی شگفت زده خواهید شد. با خرید گیفت کارت ایکس باکس گلد، شما این امکان را خواهید داشت که بازی‏های آنلاین ایکس باکس را با دوستان خود انجام دهید و به صورت آنلاین با آن‏ها صحبت کرده و هیجان بازی را برای خود بالاتر ببرید. همچنین امکان دسترسی به تخفیف های بیشتر و عناوین انحصاری بازی‏ها از فروشگاه ایکس باکس برای شما عزیزان وجود دارد.

خرید گیفت کارت ایکس باکس گیم پس در فروشگاه اوریکس گیم

اين سرویس شامل بازی‌های جذاب و متنوعی از جمله بازی‏های اکشن، خانوادگی، تیراندازی و بازی پازل می‏باشد؛ که تا زمانی که عضو این سرویس هستید می‏توانید بدون هیچ محدودیتی به بازی‏های این سرویس دسترسی داشته و آن‏ها را دانلود کنید. با خرید سابسکرایب گیم پس 6 ماهه ایکس باکس آمریکا از اوریکس گیم، می‌توانید از تمامی ایکس باکس استفاده کنید و بعد از اتمام اعتبار 6 ماهه این پک، دوباره آن را تمدید کنید.

فروشگاه‏های معتبر برای خرید گیفت کارت ایکس باکس کدامند؟

بدون شک سایت معتبر اوریکس‏ گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی، با پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل و با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر سایت‏ها و سریعترین زمان واریز محصولات خریداری شده (کمتر از 5 دقیقه)، بهترین سایت برای خرید گیفت کارت ایکس باکس و دیگر محصولات اورجینال گیمینگ می‏باشد. پس خریدهای خود را به ما بسپارید و با خیال راحت فقط از بازی کردن لذت ببرید.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *