دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

برای خرید ارزان و مطمئن اکانت یوتیوب چکار کنیم؟

یوتیوب یک پلتفرم شبکه اجتماعی در جهان است که با امکان تولید محتوای ویدئویی، اشتراک گذاری توسط اعضا و تماشای آن توانسته میلیاردها کاربر را در سراسر جهان به سوی خود جذب نماید. در واقع یوتیوب بزرگ ترین شبکه و پلتفرم اشتراک گذاری و تماشای محتواهای ویدئویی در جهان است که متعلق به شرکت گوگل بوده و پس از گوگل دومین رکورد تعداد بازدید را از آن خود کرده است. تعداد زیادی از این محتواهای ویدئویی توسط کاربران عادی تولید و بارگذاری می شود و لی تعدادی از این محتواها نیز توسط سازمان ها و رسانه های معتبر و مشهور ویدئویی از قبیل شرکت های سینمایی وارنر، دیزنی، نتفلیکس و شرکت ها و سازمان های خبری مانند بی بی سی، سی بی اس، هولو و سایر شرکت ها تولید محتوا شده و در یوتیوب بار گذاری می گردند تا بتوانند به جذب مخاطب بیشتری بپردازند.

C:\Users\RizRayaneh2\Desktop\مکسیمم-شاپ.jpg

یوتیوب چگونه پایه گذاری شد؟

شاید برایتان جالب باشد بدانید پلتفرم یوتیوب از ابتدا متعلق به گوگل نبوده است و در فوریه 2005 میلادی توسط سه کارمند سابق پی پل (PayPal) به نام های چاد هرلی، استیو چن و جاوید کریم تاسیس شد. این سایت یک و نیم سال به کار خود ادامه داد و شروع به بارگذاری محتواهای ویدئویی نمود و سپس این ایده مورد توجه شرکت گوگل قرار گرفت و یوتیوب توسط گوگل به مبلغ 1.65 میلیارد دلار خریداری شد. از آن زمان تا کنون یوتیوب توسعه چشمگیری یافت و ماهانه بیش از 2.6 میلیارد کاربر فعال را ثبت کرده است. این کاربران روزانه بیش از 5 میلیارد ویدئو را در یوتیوب تماشا می کنند که رکوردی خیره کننده محسوب می شود.

خرید اشتراک یوتیوب چه مزیتی دارد؟

یوتیوب میلیون ها محتوای ویدئویی را به صورت رایگان برای کاربران خود به نمایش گذاشته است ولی از طریق آگهی تبلیغاتی و انتشار در بین ویدئوها به درآمدزایی می پردازد. همچنین تعدادی از ویدئوها اختصاصی بوده یا پولی هستند و امکان تماشای آن برای کاربران معمولی وجود ندارد. بنابراین یوتیوب اقدام به ایجاد اکانت پرمیوم برای یوتیوب نموده است تا تمامی این محدودیت ها برای کاربرانی که این اکانت را تهیه می کنند برداشته شوند.

تماشای ویدئوها بدون تبلیغات و محدودیت

با خرید اکانت یوتیوب می توانید تبلیغات آزار دهنده را حذف کنید و همچنین محدودیت های ویدئوهای اختصاصی یا پولی برای شما از بین می روند. همچنین امکان تماشای آفلاین و دانلود ویدئوها را خواهید داشت.

با کیفیت بالاتر ویدئو تماشا کنید

در صورتی که اقدام به خرید اکانت youtube نمایید، تماشای ویدئوها با کیفیت بالاتر برای شما مقدور می شود. با این اکانت می توانید از تماشای ویدئوهای با کیفیت بالا لذت ببرید.

به یوتیوب موزیک دسترسی داشته باشید

اگر می خواهید همزمان به یوتیوب موزیک نیز دسترسی داشته و تعداد بیشمار قطعه موسیقی جذاب آن را گوش دهید خرید اکانت یوتیوب را در اولویت قرار دهید. با این امکان به صورت آفلاین و در حالت پس زمینه گوشی می توانید به موسیقی گوش دهید.

از کجا اکانت یوتیوب بخریم؟

فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ با سال ها تجربه و پشتیبانی فوق العاده امکان اشتراک بیش از 35 اکانت سایت های خارجی پرطرفدار و مجاز را فراهم کرده و به راحتی می توانید به خرید اکانت گرامرلی و همچنین خرید اکانت انواتو در کنار خرید اکانت یوتیوب بپردازید. مکسیمم شاپ با هزینه اندک و ناچیز ریالی خیال شمارا برای خرید اکانت انواتو المنت و سایر سایت های مفید و کاربردی همچون خرید گرامرلی راحت می سازد. با مکسیمم شاپ همواره آسوده خاطر و به روز باشید.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *