دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

بهترین نرم افزار بلک لیست برای گوشی های سری 60 ویرایش سوم Smartphoneware Best Black list v3.00

تا کنون نرم افزار های زیادی در زمینه ی رد تماس و یا همان بلک لیست برای گوشی های نوکیا سری 60 ویرایش سوم منتشر شده است که هر کدام دارای مزایا و کمبودهایی بوده اند.اما نرم افزار Smartphoneware Best Black list v3.00 را تقریبا می توان بهترین نرم افزار در زمینه ی رد تماس معرفی کرد.با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید به راحتی از تماس شماره هایی که نمیخواید به شما زنگ بزنند ، جلوگیری کنید.مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه این می باشد که این نرم افزار دارای 7 پروفایل برای رد تماس ها می باشد که می توانید برای هر کدام تنظیمات خاصی را اعمال کنید و در هر وضعیتی که قرار دارید یک نوع پروفایل را فعال کنید تا به این ترتیب همیشه مجبور نباشید دائم تنظیمات برنامه را عوض کنید.


نرم افزار فوق قابل نصب بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان سری 60 ویرایش سوم بوده و هم اکنون می توانید آخرین نسخه ی این نرم افزار کاربردی را به صورت رایگان از سرورهای دانلود فارسی  دریافت نمایید.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *