دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

خروجی گرفتن از ایلوستریتور برای وب

ایلوستریتور جزو یکی از برنامه‌های کاربردی و مهم برای طراحان است. طبیعتا شما زمانی که یک تصویر و یا فایلی را طراحی می‌کنید نیاز دارید تا خروجی‌های متفاوتی را دریافت نمایید برای همین باید با خروجی گرفتن از ایلوستریتور آشنا باشید. 

سایت‌های معتبری در زمینه تبدیل آنلاین انواع فرمت‌ها مانند face converter , cloudconvert , free convert و.. وجود دارند که به راحتی و به صورت رایگان می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. یعنی شما برای هر تبدیل فرمتی نیاز نیست اپلیکیشن ایلوستریتور را باز کنید و تغییر فرمت را انجام دهید. به راحتی می توانید در این سایت های آنلاین این تغییر فرمت را انجام دهید.

برای این که بخواهید از ایلوستریتور خروجی داشته باشید می‌توانید طبق آموزش زیر عمل نمایید.

خروجی گرفتن از نرم افزار ایلوستریتور برای وب

آموزش خروجی گرفتن از ایلوستریتور برای وب

نرم افزار  ایلوستریتور را روی سیستم اجرا نمایید و تصویری که میخواهید آن را با فرمت وب ذخیره کنید را انتخاب کرده و طبق مراحل زیر پیش بروید.

در ایلوستریتور اول روی گزینه File کلیک نمایید سپس گزینه Export را کلیک کرده و سپس پوشه مورد نظر که می‌خواهید فایل در آن ذخیره شود را انتخاب نمایید. بعد از این کار در قسمت Save as type شما می‌توانید خروجی مورد نظر خود را انتخاب کرده و طبق آن ذخیره نمایید.

معرفی انواع فرمت‌ها

برای این که بدانید هر فرمت برای چه کاری لازم است در بخش زیر انواع فرمت‌ها را معرفی کرده تا بتوانید بهترین خروجی را از ایلوستریتور دریافت نمایید :

  • فرمت AI

زمانی که در برنامه ایلوستریتور تصویری را طراحی میکنید و آن را مستقیم ذخیره می‌کنید تصویر شما به فرمت AI ذخیره می‌شود و تنها با نرم افزار ایلوستریتور می‌توانید  از این فایل اسفاده نمایید و اگر در سیستم این برنامه را ندارید باید فرمت خود را تغییر بدهید. ویژگی مثبت این فرمت این است که شما به لایه باز تصویر دسترسی دارید و می‌توانید رنگ بندی و طرح بندی را همواره ویرایش نمایید. گاهی وقت ها ممکن است بخواهید یک تصویر را که به فرمت jpg است روی ایلاستریتور بازکنید و تغییرات روی آن اعمال کنید. برای این کار باید حتما تغییر فرمت از jpg به ai انجام شود. این کار را می توانید از طریق سایت های آنلاین انجام دهید. برای نمونه یک لینک این نوع تغییر فرمت ها را در زیر قرار می دهیم که می توانید با آن تغییر فرمت از jpg to ai را انجام دهید. 

https://faceconverter.com/jpg-to-ai-convert/

نحوه خروجی گرفتن از ایلوستریتور برای وب
  • فرمت PNG

PNG یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین فرمت‌هایی است که معمولا در سطح وب مورد نیاز تمامی افراد است. شما در این فرمت می‌توانید خیلی راحت تصاویر خود را فشرده کنید و تا حد زیادی کیفیت تصاویر را حفظ نمایید. این فرمت به علت این که می‌تواند تصاویر را بدون پس زمینه ذخیره کند برای طراحی در مجلات ، کتاب‌ها ، بیلبوردها و…. بسیار کاربردی است.

  • فرمت JPEG

JPEG هم جزو فرمت های مهم و معروف بین طراحان است و حتی متخصصین وب سایت هم از این فرمت برای تصاویر سایت خود استفاده میکنند. اکثر مرورگر ها از این فرمت پشتیبانی میکنند پس با خیال راحت می‌تواند در تمامی صفحات وبسایت از این فرمت استفاده کنید و تصاویر ادیت شده خود را در برنامه ایلوستریتور به این فرمت ذخیره نمایید. ویژگی خوب این فرمت این است که تا 16 میلیون رنگ از طیف رنگ‌بندی را پشتیبانی می‌کند.

  • فرمت SWF

این فرمت به فرمت گرافیکی مشهور است و اکثرا در گرافیک وب از این فرمت استفاده می‌کنند. اگر در سیستم خود نرم افزار Flash Player نصب داشته باشید می‌توانید این فرمت را در سیستم اجرا کنید.

  • فرمت BMP

این فرمت هم جزو یکی از فرمت‌های استاندارد در ویندوز میباشد. که می‌توانید تصاویر خود را در  ایلوستریتور به این فرمت ذخیره نمایید.

  • فرمت PSD

این فرمت مخصوص برنامه فتوشاپ است و تصاویر با این فرمت را می‌توانید به راحتی در نرم افزار فتوشاپ تغییر و ویرایش نمایید. در این نوع فرمت شما به لایه‌های عکس‌ها دسترسی دارید و به راحتی می‌توانید تصاویر را ویرایش نمایید. معمولا طراحان گرافیکی برای این که بتوانند به لایه‌های تصاویر دسترسی داشته باشند از این فرمت استفاده می‌کنند.

چگونه از ایلوسترتیور خروجی بگیریم
  • فرمت TIFF

این فرمت برای انتقال فایل بین برنامه ها و سیستم عامل‌های مختلف کاربرد دارد که اگر فایل خود را به این فرمت تغییر بدهید به راحتی می‌توانید آن را بین برنامه‌ها منتفل نمایید زیرا این فرمت اکثرا توسط برنامه های طراحی در سیستم‌ها پشتیبانی می‌شود. نکته جالب این است که حتی بیشتر اسکنرها هم می‌توانند فایل‌های شما را به این خروجی تحویل بدهند.

فایل های زیادی در این نرم افزار وجود دارد که شما می توانید از آن خروجی بگیرید ولی ما سعی کردیم مهمترین ها و بهترین آن ها را به شما معرفی کنیم که بتوانید روند خروجی گرفتن را هرچه بهتر انجام دهید. 

سخن آخر :

امیدوارم با مطالعه این مقاله بتوانید از ایلوستریتور بهترین خروجی را برای وب انتخاب نمایید. حتما در مورد هر کدام از فرمتها اطلاعات لازم و کافی را داشته باشید و اگر ایده‌ی جدیدی را دارید در قسمت کامنت با دوستان ما به اشتراک بگذارید. 

 منبع : https://creativecloud.adobe.com/en-x-AFRICA/learn/illustrator/web/export-assets-web-app-design

  • 1 replies
    1. ضیا says:

      سلام مرسی بابت مقاله خوبتون
      من اتفاقا خیلی دنبال این موضوع میگشتم…چون کمتر جایی درباره نحوه خروجی گرفتن برای وب صحبت کرده بودن و همه کلی صحبت کرده بودن و اینجا مشکلم کامل حل شد
      ممنونم بابت این مقاله کاربردی

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *