دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلواد فیلم مستند 2017 Superswede: En film om Ronnie Peterson

فیلم مستندی در مورد راننده مشهور فرمول یک Ronnie Peterson ، متولد سال 1944 میلادی در شهر میلان ایتالیا.او برنده دو دوره مسابقات جهانی فرمول یک است و در سن 34 سالگی در گذشت.پترسون حرفه ای از مسابقات اتومبیل رانی خود را در مسابقات پرنده ای آغاز کرد، که به طور سنتی رشته ای بود که اکثر رانندگان مسابقه شروع به کار خود در مسابقات رانندگی آزاد شروع می کردند. پس از برنده شدن تعدادی از عناوین قهرمانی، از جمله دو عنوان سوئدی در سال های 1963 و 1964، او به Formula Three رفت و در آنجا جایزه Grand Prix Formula Three برای جایزه بزرگ Grand Prix موناکو را دریافت کرد. در همان سال، او موفق به کسب قهرمانی فرمول 3 اروپایی FIA شد و به فرمول یک رفت و برای تیم کارخانه مارس مسابقه داد. در طلسم سه ساله خود با تیم، او شش پادری گرفت، که بیشتر آنها در فصل 1971 Formula One به ثمر رسید. پترسون پس از دیدن قرارداد سه ساله خود در ماه مارس، در سال 1973 با تیم تیم لوتوس کالین چپمن پیوست و امرسون فیتیپالدی، قهرمان دفاع از آن، به تیم پیوست. پترسون در طی دو فصل اول خود با لوتوس، هفت پیروزی را کسب کرد و در سال 1973 بهترین امتیاز را کسب کرد. 52 امتیاز در سال 1973 به دست آمد. پس از فصل بد فصل 1975، پترسون به مارس رفت و پیروزی نهایی خود را در این تیم در جایزه ی ایتالیایی سال 1976 به ثمر رساند. پس از گذراندن فصل 1977 با تیمرل، او به عنوان دومین راننده ماریو اندرتتی به فصل لندن برای فصل 1978 بازگشت. پترسون دو برنده در مسابقات جشنواره بزرگ آفریقای جنوبی و اتریش به دست آورد و در رتبه دوم مسابقات قهرمانی رانندگان، با وجود حادثه مرگبار خود در مونزا در مسابقات Grand Prix ایتالیا،در گذشت.این مستند در مورد زندگی و تمام فراز نشیب های کوتاه او سخن میگوید.

Superswede En film om Ronnie Peterson 2017.www.download.ir

فیلم تولید شده توسط نینا کندی، دختر رونی و باربو پترسون، فیلم به زندگی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین قهرمانان F1 تبدیل شده است.مستند ویژگی های فیلم های آرشیو و از بسیاری از ادای احترام از نیکی Lauda، امرسون Fittipaldi، سر جکی استوارت، ماریو اندرتتی، جودی Scheckter و جان واتسون در میان دیگران لذت می برد.درست مانند Gilles Villeneuve و Stirling Moss، Ronnie بدون شک یکی از سریعترین رانندگان F1 بود که هرگز قهرمان جهان نشد.این مستند نامزد دریافت جایزه بین المللی Guldbagge Awards در سال 2018 نیز می باشد.

اطلاعات فیلم مستند Superswede: En film om Ronnie Peterson 2017 :

+ کارگردان : Henrik Jansson-Schweizer

+ نویسنده : Morgan Jensen

+ ستارگان : Mario Andretti, Emerson Fittipaldi, Nina Kennedy

+ محصول کمپانی :  Filmregion Stockholm Mälardalen, Nice Drama, NonStop Entertainment

+ ساخت کشور : Sweden

+ ژانر : Documentary

+ تاریخ انتشار : 16/ August /2017

+ زبان : —

+ مدت زمان : 1 ساعت و 28 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 7.1/10

Superswede: En film om Ronnie Peterson 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *