دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آنتی ویروس قدرتمند آشامپو Ashampoo Anti-Virus 2016 v1.3.0 DC 19.12.2016

آنتی ویروس 2016 Ashampoo AntiVirus ابزاری است بسیاری قوی برای محافظت از سیستم عامل های ویندوز در برابر انواع ویروس های خطرناک که کامپیوتر شما را در برابر تهدیدات خطرناک امن نگه می دارد . نرم افزار 2016 Ashampoo AntiVirus یک راه حل پیشرفته و کاربر پسند که حفاظت ویندوز شما را بر عهده دارد و از ورود ویروس ها ، تروجان و یا دیگر اشکال نرم افزارهای مخرب در کامپیوتر شما جلوگیری می کند . این آنتی ویروس با اسنتفاده از 2 موتور جستجو در خود تمامی فایل های موجود در سیستم را جستجو می کند در صورت پیدا کردن فایل های مخرب به صورت خودکار آن ها را از بین می برد . آنتی ویروس 2016 Ashampoo AntiVirus بعد از حذف فایل های مخرب یک لیستی از ویروسهای پاک شده به همراه محل آن ها به کاربر نمایش می دهد . اسکن فایل های موجود در داخل درایور با استفاده از تکنولوژی ADS امکان پذیر می باشد . حفاظت در برابر امنیت اینترنت یکی دیگر از معیارهایی می باشد که شرکت سازنده به آن توجه ویژه ای داشته است . آنتی ویروس با استفاده LSP تمامی فعالیت های شبکه اینترنت را تحت نظارت خود قرار می دهد . آنتی ویروس 2016 Ashampoo AntiVirus نرم افزاری جامع و قابل اعتماد است که شما را قادر به محافظت از خود و کامپیوتر شما در برابر تهدیدات خارج ، مانند کی لاگر ها ،  rootkits ، ویروس ها ، تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، کرم ها و خطرات بی شماری دیگر می کند . آنتی ویروس 2016 Ashampoo AntiVirus اسکن حافظه تلفن های همراه ، SD CARD ، دوربین عکاسی ، فلش مموری ، در نظر امکان پذیر بوده و میتواند تمامی ویروس ها و تروجان ها را از دستگاه مرتبط حذف و نابود کنند . امنیت در صفحات وب برای کاربرانی که میخواهند در فضای حفاظت شده به کار خود ادامه بدهند نرم افزار با استفاده از سیستم در نظر گرفته شده خود به کاربر اجازه ورود به صفحات امن را میدهد . با استفاده از بررسی Hostfile ورود اطلاعات ناخواسته به DNS را جلوگیری میکند . در صورت لزوم کاربر می تواند هرگونه فایل های موجود بر روی سی دی و دی وی دی و هارد دیسک و دیگر ابزار ذخیره سازی را با این برنامه بررسی کند . این برنامه قابلیت چک حساب های ایمیل را نیز دارا میباشد . این آنتی ویروس دارای چهار نوع مختلف از تجزیه و تحلیل می باشد یعنی کاربر می تواند اسکن کامل سیستم ، اسکن سریع ، درایوهای قابل جابجایی و تعریف کاربر را در دست داشته باشد و شما امکان انتخاب بهترین گزینه برای اسکن را دارید .

ویژگی های آنتی ویروس Ashampoo AntiVirus 2015 :

– استفاده از 2 موتور اسکن هارد دیسک

– قابلیت ارائه گزارش عملکرد

– قابلیت حفاظت در برابر صفحات وب

– استفاده از ابزار Gamr Mode

– اسکن Hostfile ویندوز برای جلوگیری از تغییر DNS

– مدیریت بر امینت شبکه

– آپدیت سریع و آسان

– قابل نصب بر روی ویندوزهای 32 و 64 بیتی

– مقابله با ویروس ها و تروجان های خطرناک

– قابلیت از بین بردن کی لاگر ها ، rootkits ، ویروس ها ، تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، کرم ها و خطرات بی شماری دیگر

Ashampoo Anti-Virus

به روز رسانی :

1395/10/04 نسخه جدید اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *