دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Battery Doctor (Battery Saver) v6.21 برای اندروید

Battery Doctor یکی از قوی ترین ابزار ها برای مدیریت باطری در دیوایس های اندروید است . باتری دکتر یک برنامه رایگان است که می تواند عمر باتری شما را تا 50٪ با پیدا کردن برنامه ها و تنظیمات که قدرت تخلیه بر روی دستگاه گسترش می دهد را پایین بیاورد و طول عمر باطری شما را زیاد کند . نرم افزار Battery Doctor در بین کاربران اندروید و آی او اس محبویت خاصی پیدا کرده است و توانسته است کارایی های زیادی در دیوایس های آن ها داشته باشد . در نرم افزار DU Battery Saver دیگر نگران تمام شدن یکباره باطری گوشی خود نباشید ، زیرا این برنامه شارژ باطری شما را ذخیره می کند و گوشی شما مدت زمان زیادی روشن خواهد ماند .

این نرم افزار اخیرا مشهوریت خاصی نزد کاربران پیدا کرده است . در این نرم افزار دیوایس خود را در سه حالت می توانید مدیریت کنید اولین روش حالت عمومی است که می توانید تمامی نرم افزار را به صورت عادی اجرا کنید ، در حالت دوم می توانید دیوایس خود را از طریق پیامک و یا تماس انتخاب کنید و برای کار های ضروری از یکی این روش های استفاده کنید و حالت سوم هم تمام نرم افزار های در حال اجرا ، بازی ها و صفحات مرورگر وب متوقف می کند . Battery Doctor در مدت کوتاهی 150 میلیون بار دانلود از گوگل پلی به همراه امتیاز 4.5 از 5 را نصیب خود کرده است . این نرم افزار از 27 زبان مختلف در دنیا پشتیبانی می کند و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.1 به بالا می باشد.

ویژگی های نرم افزار Battery Doctor :

– مدیریت باطری دیوایس های اندروید .

– مدیریت CPU (برای گوشی های روت شده) .

– زمان دقیق تا شارژ شدن باتری .

– دارای 3 حالت برای شارژ باتری .

– کنترل کردن روشنایی صفحه گوشی .

– نمایش زمان باقی مانده شارژ باتری .

– نمایش دمای باتری .

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید .

– پشتیبانی از اندروید 4.1 به بالا .

تغییرات در نسخه جدید :

– ویژگی جدید battery health exam .

– رفع مشکلات .

– بهبود عملکرد برنامه .

 

به روز رسانی :

1397/10/09 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *