دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار iMobie AnyTrans

نرم افزار iMobie AnyTrans ابزاری است بسیار قوی برای انتقال فایل هایی مانند عکس ، موسقی ، ویدیو  و اپلیکیشن به دیواس های اَپل ، که کاربران می توانند در کوتاه ترین زمان فایل های مورد نظر را به موبایل خود انتقال دهند . کاربران می توانند با استفاده از این نرم افزار می توانند به راحتی اپ ها ، بازی ها و حتی رکوردهایی را که در بازی ها کسب کرده اند به گوشی اپل مدل جدید و یا هر دیوایس دیگری به راحتی منتقل کنند و دیگر نیازی به iTunes , iCloud , Jailbreaki نخواهید داشت . بیشتر اوقات برای همه کسانی از دستگاه های Apple استفاده می کنند پیش آمده است که فایل های مورد نظر خود را نمی توانند از طریق آیتونز به دیوایس خود منتقل کنند و یا حتما باید دستگاه مورد نظر جیلبریک باشد که با منتشر شدن نرم افزار iMobie AnyTrans کار برای کاربران خیلی آسان شده است و می توانند به راحتی فایل های دانلود شده مثل بازی های حجم بالا ، فیلم های حجم بالا و آلبوم های موسیقی را در داخل دیوایس مورد نظر وارد کنند . سرعت انتقال در نرم افزار iMobie AnyTrans خیلی سریع می باشد و با استفاده از پورت USB3 سرعتی سه برابر برای انتقال اطلاعات به شما ارائه می دهد و همچنین اگر دسترسی به ارتباطات بیسیم دارید می توانید توسط WIFI اطلاعات را با سرعت ۲ برابر منتقل کنید . این نرم افزار به راحتی از دستگاه های محبوب شرکت اپل مانند iPhone 3G , iPhone 4 , iPhone 4S , iPhone 5 , iPhone 5s , iPhone 6 , iPhone 6 Plus و همچنین انواع دستگاه های آیپد و آیپاد نیز پشتیبانی می کند . در این نرم افزار می توانید خیلی آسان یک آلبوم عکس درست کنید و آن را به دیوایس مورد نظر انتقال دهید . نرم افزار iMobie AnyTrans با محیط زیبا و کار کردن آسانی که دارد توانسته است محبوبیت زیادی در بین کسانی از محصولات شرکت اپل استفاده می کنند پیدا کند . یکی دیگر از ویژگی های خوب این نرم افزار چک کردن پیام کوتاه می باشد و همچنین می توانید آخرین تماس های گرفته شده با موبایل خود را در داخل نرم افزار مشاهد کنید .

 

ویژگی های نرم افزار iMobie AnyTrans :

– انتقال سریع اطلاعات از جمله برنامه ، ویدئو ، عکس و موسیقی ها

– پشتیبانی از آیفون ، آیپاد ، آیپد

– سرعت انتقال بی نظیر با استفاده از پورت USB3 و اتصال WiFi

– امکان مشاهده آخرین تماس های و پیام های کوتاه

– مدیریت کامل دیوایس کاربر

– پشتیبانی از آیفون 6 و ارتقاع نرم افزار های آن

– پشتیبانی از دیوایس های iPhone 3G , iPhone 4 , iPhone 4S , iPhone 5 , iPhone 5s , iPhone 6 , iPhone 6 Plus و تمام دستگاه های آیپد و آیپاد

به روز رسانی :

1394/8/10
  • 2 replies
    1. ali says:

      وااای عالی بود مرسی
      بهترین نرم افزار برای کسانی که آیفون دارند

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *