دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Kik Messanger برای آیفون و اندروید

نرم افزار Kik Messanger یکی از محبوب ترین برنامه های چت و گفتگو است که کاربران آی او اس و اندروید می توانند به صورت رایگان در دیوایس مورد نظر خود استفاده کنند . بیش از 200 میلیون نفر در سرتاسر جهان از این نرم افزار محبوب استفاده می کنند . نرم افزار Kik Messanger مسنجر حرفه ای به شما کمک می کند تا با سرعت بسیار بالا پیام های کوتاه خود را به دوستان و آشنایان خود ارسال کنید ، همچنین این نرم افزار قدرت پیدا کردن تمامی مخاطبین شما را که از این نرم افزار استفاده می کنند را دارد ، بوسیله نرم افزار Kik Messanger می توانید تمامی فیلم ها ، عکس ها و غیره را در بین دوستانتان به اشتراک گذاشته و با آنها به چت و گفتگو بپردازید . این نرم افزار با سرعت بالایی فایل های عکس و ویدیویی شما را برای دیگران ارسال می کند .

 

ویژگی های نرم افزار Kik Messanger :

– امکان پیدا کردن خودکار دوستان خود از طریق مخاطبین

– قابلیت نمایش پیغام تحویل برای رسیدن متن به دوستان

– عضویت آسان و سریع برای کار با برنامه

– به اشتراک گذاری فیلم ها ، طرح ها و تصاویر با سرعت بالا

– امکان اضافه کرن دوستان با جست و جو آن ها

– اضافه کردن خودکاردوستان شما

– امکان ارسال پیغام به صورت نامحدود و رایگان

– رایگان بودن و امکان چت رایگان نامحدود

 

Chat on your terms with Kik.No phone numbers, just usernamesFilters that let you decide who to talk toMemes, funny pics, celebrity news, videos, gifs… share what you likeStart a public group chat for up to 50 people with just a #hashtag. Or create a private group.More than 200 million people use Kik to connect with friends, no matter where they meet them – at school, in a social app, or in an online game. Just ask: “What’s your Kik

به روز رسانی :

1394/7/18
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *