دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Uniblue SystemTweaker

نرم افزار Uniblue SystemTweaker ابزاری است کار آمد و قدرتمند برای بهینه سازی سیستم عامل های ویندوز که در این نرم افزار کاربران می توانند ویندوز خود را با تنظیمات بیشتر و سفارشی کنترل کنند . نرم افزار SystemTweaker ابزاری مطمئن و راه حلی آسان را برای شما فراهم نموده است تا قادر به تغییر گزینه های مختلف تنظیمات ویندوز و سفارشی سازی آن جهت استفاده بهینه از سیستم عامل ویندور ، اعمال ترفندهای مختلف و بهبود عملکرد کلی ویندوز باشید . در این نرم افزار می توانید با چند کلیک ساده و انجام عملیات سرعت عمکرد در ویندوز را افزایش دهید . شما می توایند گزینه های مختلف در Startup و یا گزینه های موجود در راست کلیک را تغییر دهید . انجام این قبیل اقدامات مانند افزودن یا کم کردن گزینه به منوی راست کلیک کاری دشوار و زمانبر است و باید با تغییر گزینه هایی در رجیستری صورت گیرد . نرم افزار Uniblue SystemTweaker از 13 زبان رایج در دنیا پشتیبانی می کند . با نصب کردن نرم و رفتن در قسمت Tweaks و Contorol Pannel می توانید عملیات مخفی سازی ابزار های مختلف را انجام دهید .

ویژگی نرم افزار Uniblue SystemTweaker :

– امکان سفارشی سازی منوی Start و Control Panel

– قابلیت بهینه سازی کانکشن های اینترنتی

– امکان اعمال تغییرات در Startup

– اضافه شدن نرم افزار به عنوان یک گزینه در کنترل پنل

– قابلیت سفارشی کردن گزینه های منو راست کلیک

  • 2 replies
    1. hasan says:

      با سلام خدمت مدیران این سایت و عرض خسته نباشی بنده و همکارانم سایت آموزشی کاملا رایگان راه اندازی کردیم هرروز مطالب اموزشی جدید و احبار تکنولوژی و غیره در اختیار همه مردم عزیز جهت ارتقای علم و دانش مردم فرهیخته در اختیارشون میزاریم از سایت خوب شما خواهشی داشتیم تا اگر مقدور بود به سایت ما لینک بدهید سپاسگذاریم از شما موفق و سربلند باشید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *