دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار UVK Ultra Virus Killer

نرم افزار UVK Ultra Virus Killer ابزاری است بسیار قدرتمند برای حذف ویروس های خطرناک و تعمیر کردن سیستم هایی که ویروس های زیادی را در خود جای داده اند . این نرم افزار می تواند به راحتی انواع ویروس ها ، تروجان ها ، بد افزار ها ، نرم افزار های مخرب و جاسوسی را شناسایی و به حذف آن ها از سیستم عامل ویندوز شما بپردازد . نرم افزار UVK Ultra Virus Killer ابزار بسیار کار آمدی برای افرادی که مدت بسیار زیادی را در فضاهای مجازی می گذرانند و کسانی که سیستم خود را دور از ویروس نگه دارند است . کاربران در نرم افزار UVK Ultra Virus Killer می توانند مشکلاتی همچون غیر فعال شدن Registry , Folder Option و حتی Taskmanager را به راحتی فقط با چند کلیک ساده برطرف کنند . این نرم افزار کاربری امکان شناسایی بسیاری از ویروس رایج اتوران و مخرب را نیز دارا می باشد . از دیگر قابلیت های خوب این نرم افزار می توان به بازگردانی و تعمیر dll های پاک یا خراب شده ، فعال کردن و تعمیر بروز رسانی ویندوز ، خالی کردن کش تمامی مرورگر ، تنظیم مجدد تنظیمات امنیتی ، عمل یکپارچه سازی و بهینه سازی دیسک های سخت و … اشاره کرد . نرم افزار UVK Ultra Virus Killer بخشی را برای ایمن سازی سیستم شما نیز در نظر گرفته است و در این بخش از آلوده شدن رجیستری و سیستم فایل مناطق آسیب پذیر ، از ایجاد ، حذف کردن اشیاء یاور مرورگر و  از تغییر تنظیمات اینترنت و اینترنت اکسپلورر جلوگیری می شود . این نرم افزار از حجم کم و رابط کاربری آسانی برخودار می باشد که شما می توانید با استفاده از ابزار های مختلف این برنامه به تمیز کردن و بهبود سیستم عامل خود بپردازید .

 

ویژگی های نرم افزار UVK Ultra Virus Killer :

– امکان  اسکن ، یافتن و حذف انواع ویروس ها، انواع تروجان و جاسوس افزارها از سیستم های آلوده

– قابلیت تعمیر کردن سیستم هایی که ویروس های زیادی را در خود جای داده اند

– امکان حل مشکلاتی همچون غیر فعال شدن Registry ، Folder Option و حتی Taskmanager

– قابلیت تعمیر dll های پاک یا خراب شده ، فعال کردن و تعمیر بروز رسانی ویندوز ، خالی کردن کش تمامی مرورگر ، تنظیم مجدد تنظیمات امنیتی

– جلوگیری از تغییر تنظیمات اینترنت و اینترنت اکسپلور

– امکان فعال کردن و تعمیر بروز رسانی ویندوز

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *