دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار VLC Player برای آیفون ، آیپد و آیپاد

نرم افزار VLC Streamer ابزاری بسیار قوی و شناخته شده برای پخش انواع فایل های تصویری در دیوایس های آیفون که کاربران در این نرم افزار می توانند فایل های ویدیویی خود را بدون مشکلی در دیوایس های خود مانند آیفون ، آیپد و آیپاد لمسب پخش کنند . نرم افزار VLC هماهنگ سازی فایل با Dropbox ، GDrive ، آیتونز، دانلود مستقیم و از طریق آپلود وب سرور تعبیه شده و همچنین جریان از UPnP به سرور را فراهم می کند . نرم افزار VLC Player پیش از این برای پلتفرم های PC , Mac و … عرضه شده بود که هم اکنون می توایند نسخه ی آیفون آن را از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید . نرم افزار VLC Player در سراسر جهان به یکی از پلیر های قدرتمند شناخته شده است که قابلیت پخش فایل های ویدیویی با رزولیشن بسیار بالا را دارا می باشد .

 

ویژگی های نرم افزار VLC Player :

– پخش سریع فایل های تصویری

– بهبود یافتن انتقال داده از طریق WiFi

– پشتیبانی از زیرنویسهای غیر انگلیسی

– قابلیت تنظیمات پخش ویدیو

– دانلود ویدیو از سایتهای پخش آنلاین

– قابلیت پخش فایل های صوتی

– قابلیت ادغام با دراپ یاکس

 

VLC for iOS is a port of the free VLC media player to iPad, iPhone and iPod touch
It can play all your movies and shows in most formats directly without conversion
It allows file synchronization with Dropbox, GDrive, iTunes, direct download and through an embedded upload web server as well as streaming from UPnP media servers

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *