دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آموزش عکاسی حرفه ای در شهر Cityscape Photography

Cityscape Photography: Capture Your City’s Story یا دوره آموزشی عکاسی در شهر به شما کمک می کند تا شهر خود را از دریچه‌ی نگاه خود به دنیا نشان دهید. مکان‌های خاص و مهم را کشف کنید، با سبک تجربی خود آن را ثبت کنید و یک مجموعه‌‌ی عکس از داستان منحصربفرد خود را گردآوری کنید. با این دوره‌ یک ساعته‌ با تدریس trashhand، عکاس مناظر شهری، داستان شهر خود را بازگو کنید. با او در مسیرش به مکان‌های مشهور و مخفی‌گاه‌های زیرزمینی شیکاگو و کشف بلندی‌ها و کنج‌ها همراه شوید و شیوه‌ی مخصوص او در کشف مکان، ثبت و ویرایش عکس را یاد بگیرید. این دوره برای تمام سطوح و ابزار است؛ چه از آیفون استفاده می‌کنید و چه دوربین دیجیتال، با جسارت، بلندپروازی و هنرمندی trashhand الهام بخش شما برای بازگویی داستان شهرتان خواهد بود.

 

آنچه یاد خواهید گرفت:

1. مقدمه: عکاسی خیابانی همیشه یک نوع تکاپو در خود داشته‌است و trashhand چند حقه‌ در آستین خود دارد که به شما کمک می‌کند تا زوایای خاص برای بازگویی داستان شهرتان با تصویر را پیدا کنید. trashhand را در شیکاگو دنبال کنید تا فلسفه‌ و نکات ثبت بهترین عکس‌های شهری خود را با تغییر دیدگاهتان با شما در میان می‌گذارد. مهم نیست کجا زندگی می‌کنید، این نکات به شما کمک می‌کند تا شهر خود را با تصاویر به انشا درآورید.

2. اکتشاف – ابزار و نکات: عکاسی مناظر شهری نیازمند یافتن نقاط جدید و غیرمعمول برای عکس‌برداری است. این کار بعضی مواقع شما را مجبور می‌کند تظاهر به داشتن اتاق در یک هتل بکنید تا بتوانید روی پشت‌بام آن بروید؛ فقط مواظب باشید در پشت‌سرتان قفل نشود! trashhand به شما یاد می‌دهد چگونه وقتی فقط می‌خواهید یک عکس خوب بگیرید، به مشکل نخورید. او به شما نشان می‌دهد از عقل سلیم خود و چند حقه‌ی کوچک استفاده کنید تا به دردسر نیافتید.

3. اکتشاف – مناظر مورد علاقه: یک عکس فوق‌العاده می‌تواند هرجایی پیدا شود، از یک راه‌پله تا یک گودال ‌آتش در حیاط. این دوره فقط برای آموزش نحوه‌ی عکاسی نیست، بلکه به شما یاد می‌دهد چگونه زاویه‌ای را انتخاب کرده که عکس دیدگاه شما را بازگو کند.

4. عکاسی – تکاپو، نورپردازی و ترکیب‌بندی: همه چیز در تکاپو است. trashhand را دنبال کنید که صبح زود به خیابان می‌رود تا از شلوغی‌های شهر اجتناب کند و عکسی که می‌خواهد را ثبت کند. صبحگاه نورپردازی خاصی را دارد که یک عکس معمولی را به عکسی جادویی بدل می‌کند.

5. عکاسی – خطوط، بافت و نوردهی طولانی: در بسیاری از عکس‌هایش، trashhand دنبال «نمادهای جهانی» یا آنطور که خودش می‌گوید «کدهای تقلب» می‌گردد. چیزهایی مثل پل‌ها و بادکنک قرمز که احساسات خاصی را در بیننده برمی‌انگیزند. پیدا کردن این نمادها چیزی‌ است که می‌تواند عکسی ساده از یک تاکسی را به یک کار هنری تبدیل کند. در محیط دنبال بافت یا یک نوردهی طولانی باشید تا سوژه‌ی خود را بیشتر بررسی کرده و این جزییات را به عکس خود اضافه کنید تا به یک عکس عالی دست پیدا کنید.

6. عکاسی – عکاسی در شب: نوردهی‌های طولانی می‌تواند عکس را به شکلی غیرمنتظره تغییردهد. همچنین بسته به سرعت شاتر می‌تواند یک خیابان شلوغ را به یک خیابان خالی بدل کند. موقع عکاسی در شب باید ملاحظاتی را در نظر گرفت که بتوان تصویر را به درستی ثبت کرد. حتی لرزه‌ی کوچک فشردن یک دکمه می‌تواند عکس را خراب کند. trashhand چند نمونه از ابزارهایی که استفاده می‌کند تا حتی در شب عکس‌های زیبایی بگیرد را به شما نشان خواهد داد.

7. ویرایش – استفاده از Adobe Lightroom بخش اول: وقتی عکس‌ های خود را گرفتید، وقت آن است بهترین آن‌ها را پیدا کنید و انشای خود را بسازید. اول باید از چند صد عکس خود، چند ده‌تا را انتخاب کنید. trashhand فرآیند فکری‌اش را با شما در میان می‌گذارد تا بدانید باید به دنبال چه چیزی در عکس‌ها باشید و چگونه تصمیم بگیرید کدام عکس‌ها می‌ماند و کدام را باید دور انداخت. او همچنین به شما خواهد گفت چه چیزی سبک یک عکاس را خاص می‌کند و چگونه سبک خود را پرورش دهید.

8. ویرایش – استفاده از Adobe Lightroom بخش دوم: در درس آخر درباره‌ی «قانون سه‌تایی‌ها» یاد خواهید گرفت که به شما کمک می‌ کند تا با استفاده از Addobe Lightroom عکس‌ های خود را برش داده و درست کنید و رنگ‌های خاصی را برجسته کنید. با دیدن نمونه‌های پیش و پس از ویرایش خواهید دید چگونه این تغییرات کوچک تاثیر زیادی روی عکس می‌گذارند.

وقتی کار تمام می‌شود، شما یک سری عکس خواهید داشت که بیینده را به یک گردش در شهر از دید شما خواهد برد.

نام: Cityscape Photography: Capture Your City's Story
حجم فایل: 1 گیگابایت
شرکت سازنده: skillshare
کیفیت: 720p
زیرنویس: ندارد
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: mp4
منتشر کننده: skillshare
رمز فایل: www.download.ir
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *