دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود آنتی ویروس Trend Micro Antivirus 2019 v15.0

این نسخه از نرم افزار جزو اولین تولیدات شرکت Trend Micro می باشد که از سیستم شما در برابر انواع بدافزارها محافظت می کند . همچنین این نرم افزار قابلیت پیشرفته شناسایی و حذف ویروسهای سیستم شما را نیز بر عهده دارد .  امروزه در سراسر جهان به دلیل افزایش تعداد بد افزارها و همچنین تکثیر زیاد آنها، استفاده از آنتی ویروس های حرفه ای و قدرتمند جهت از بین بردن این بدافزارها بسیار رواج پیدا کرده است . تروجان ها رایج ترین بدافزارهایی هستند که تقریبا در تمامی سیستم ها وجود دارند و باعث اختلال در کارکرد سیستم ها و نیز موجب کاهش کارایی سیستم عامل ها می شوند . شرکت بزرگ Trend Micro در ابتدا نرم افزارها و آنتی ویروس های خود را برای شرکت های بزرگ سازماندهی و عرضه می کرد ولی پس از گذشت چند سال که تقاضا برای تولید این آنتی ویروس ها برای کاربران افزایش یافت، این شرکت تولیدات خود را برای سیستم های خانگی نیز عرضه نمود . شرکت Trend Micro یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در عرصه محصولات امنیتی بوده که در سال 1988 در ایالات متجده آمریکا توسط دو فرد ژاپنی با نام‌های Eva Chen و Steve Chang تأسیس گردید .

“این نرم افزار فاقد هرگونه کرک و یا فعال ساز می‌باشد و در حال حاضر تنها راه استفاده از آن، خرید لایسنس قانونی این نرم افزار می‌باشد”

Trend Micro Maximum Security 2019 v15.0 - Screen

ویزگی ها و مشخصات آنتی ویروس Trend Micro AntiVirus :

موتور قدرتمند ویروس یابی شرکت Trend Micro

 قابلیت شناسایی و حذف طیف وسیعی از فایل‌های مخرب

مسدود سازی ایمیل‌های آلوده به فایل‌های مخرب

رابط کاربری ساده

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

نوع نرم افزار : آنتی ویروس

نوع فایل : EXE

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *