دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمه سینمایی The Great Adventure of Horus, Prince of the Sun 1968

“ماجراهای هوروس، شاهزاده خورشید” نام یک انیمه ژاپنی زیبا می باشد که در سال 1968 منتشر شده است. این انیمیشن اولین اثر برجسته به کارگردانی ایسائو تاکاهاتا می باشد و همچنین اولین کار بزرگ هایائو میازاکی محسوب می شود. هسته تیم اصلی تولید این انیمیشن متشکل از تاکاهاتا (کارگردان)، یاسوئو اوتسوکا (کارگردان انیمیشن)، میازاکی (طراح صحنه)، یاسوجی موری (انیماتور)، و کازوئو فوکازاوا (نویسنده) می باشد که استارت همکاری برای تولید اثرات مختلف در طول 50 سال بعد را نیز از همین فیلم شروع کرده اند. انیمیشن هوروس معرف سبک ها و تکنیک های ابداعی فوق العاده ای بود که الگوی جدیدی از انیمیشن ژاپنی را مطرح نمود. این فیلم بعدها در شبکه تلویزیونی AIP در کشور آمریکا تحت عنوان The Little Norse Prince پخش گردید.

خلاصه داستان: هوروس یک پسر ماجراجو و دلیر است که در شهری بی نام در شرق اروپا با فرهنگ ساده و ابتدائی آنجا مشغول به زندگی است. او شمشیر خورشید را از غول سنگی موگ بازپس می گیرد و مطالب زیادی را از پدر درحال مرگ و پیر خود می آموزد. هوروس به پدرش قول می دهد تا روزی به سرزمین اجدادی اش برگردد و در آنجا به زندگی خود ادامه دهد. اما هم اکنون او باید از دهکده ای در برابر حملات جادوگر ستمگری به نام Grundewald محافظت کند و دختری تنها به نام هیلدا را نجات دهد.

The Great Adventure of Horus, Prince of the Sun 1968 center

مشخصات انیمیشن The Great Adventure of Horus, Prince of the Sun 1968 :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – اکشن

– کارگردان : Isao Takahata

– نویسنده : Kazuo Fukazawa

– ستارگان : Mikijirô Hira, Etsuko Ichihara, Eijirô Tôno

– زمان انتشار : 21 جولای 1968

– ساخت کشور : ژاپن

– نمره IMDB : امتیاز 6.6 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *