دانلود انیمیشن آموزشی Captain Planet and the Planeteers

Captain Planet and the Planeteers یک انیمیشن سریالی جذاب به سبک کمدی و ماجراجویی می باشد که توسط تد ترنر و باربارا پایل تولید شده است. کمپانی های ترنر برودکست و DIC Entertainment سازندگان این مجموعه بوده اند که بین سال های 1990 تا 1992 در شش فصل و 113 اپیزود بر روی شبکه تلویزیونی TBS پخش گردید. دنباله ی این سریال نیز با عنوان “ماجراهای جدید کاپیتان پلنت” در سال 1993 توسط کمپانی هنا باربرا پروداکشن ساخته شد و به کمک ترنر برودکست منتشر گردید. هنرمندانی چون دیوید کابورن، لوار بارتون، جویی ددیو، کت سوسی، جنس کاوی، اسکات منویل، ووپی گلدبرگ، و مارگو کیدر در این سریال به صداپیشگی پرداخته اند و چهره ماندگارتری را در کاراکترها به وجود آورده اند.

خلاصه داستان: گایا، خداوندگار زمین، پس از اینکه این سیاره را در خطر عمیق محیطی دید، 5 فرد را از سراسر جهان احضار کرد تا به محافظان سیاره تبدیل شوند. آنها وظیفه داشتند تا در مقابل خطرات ایستادگی کنند و سایر افراد را برای به عهده گرفتن مسئولیت محافظت از زمین پرورش دهند. برای به انجام رساندن این ماموریت، هر کدام از این 5 فرد یک حلقه جادویی را دریافت نمودند که هر یک دارای قدرت هایی چون زمین، باد، آب، آتش، و قلب بودند. زمانی که نیروی مقابل آنها بیش از حد قوی شود، این پنج نفر می توانند قدرت های خود را ترکیب کنند و از آن برای به وجود آوردن “کاپیتان پلنت” استفاده کنند.

Captain Planet and the Planeteers center

مشخصات انیمیشن سریالی Captain Planet and the Planeteers :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – ماجراجویی

– سازندگان : Nicholas Boxer, Ted Turner, Thom Beers

– ستارگان : David Coburn, Joey Dedio, Kath Soucie

– زمان انتشار : 1990 – 1996

– ساخت کشور : آمریکا

– مدت زمان هر قسمت : 23 دقیقه

– نمره IMDB : امتیاز 6.7 از 10

– لینک مرتبط : IMDB

به روز رسانی :

1397/10/17 تمام فصل ها اضافه شدند .
  • 2 replies
    1. سعید says:

      سلام، من قبلا هم پیام دادم، ممنون می شم رسیدگی کنید، کل انیمیشن رو دانلود کردم ولی موقع اکستراکت همه فایل های زیپ اخطار no archive found می ده و اصلا به مرحله وارد کردن پسورد سایت نمی رسه، لطفا جواب بدید، این کارتون محبوب دوران کودکیمه.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *