دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سریالی DreamWorks Trollhunters 2017

در زیر شهر خیالی Arcadia یک تمدن مخفی از ترول ها زندگی می کنند که انسان ها آن را فراموش کرده اند.دشمن مشترک ترول ها Gumm-Gumms هستند، ترول های بد از شهر Darklands هستند، که جنگجوی انتخاب شده ترول ها، که به عنوان “Trollhunter” از آنها محافظت می کند.Jim و دوستش Toby در دریاچه جیمز یک شجره عرفانی مروبط به ترول ها پیدا می کنند.جیم با ترول ها ارتباط بر قرار می کند.جیم بعد از مدت آشنایی با ترول ها و گذشت اتفاقاتی برای اون به عنوان قهرمان جدید ترول ها شناخته می شود که به عنوان یک انسان مورد مخالفت  Heartstone Trollmarket قرار میگیرد.جیم در طی تمرینات و ماموریتی هایی که انجام ومیدهد متوجه آماده شدن goblin ها و Changelings ها برای نبردی سنگین می شوند … .

Dream.Works.Trollhunters.2017

DreamWorks Trollhunters یک مجموعه تلویزیونی فانتزی کامپیوتری متحرک آمریکایی است که توسط Guillermo del Toro برای Netflix ساخته شده و توسط DreamWorks Animation و Double Dare You ساخته شده است.دو قسمت اول این مجموعه در تاریخ 8 اکتبر سال 2016 در New York Comic Con پخش شد. این انیمیشن سریالی در سراسر جهان در Netflix در تاریخ 23 دسامبر 2016 منتشر شد.این سریال انیمیشنی برای نه جایزه از جوایز امی در سال 2017 نامزد دریافت جایزه شد. که برنده شش جایزه امی از جمله کارگردانی، فیلمنامه و پویانمایی شده است.

اطلاعات انیمیشن سریالی DreamWorks Trollhunters 2017 :

+ کارگردان : Guillermo del Toro

+ نویسندگان : Marc Guggenheim,Kevin Hageman,Dan Hageman,Aaron Waltke,Chad Quandt,A.C. Bradley

+ محصول کمپانی : DreamWorks Animation

+ ساخت کشور : United States

+ سال تولید : 2017

+ تاریخ انتشار :  February 9, 2017

+ فصل و قسمت : 1 فصل و 26 قسمت و فصل 2 قسمت 13

+ زیرنویس : دارد

+ نمرات : Rotten Tomatoes 94% — Metacritic 69%

DreamWorks Trollhunters 2017

به روز رسانی :

1396/10/08 همراه با زیرنویس
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *