دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سریالی Puppy Dog Pals – فصل 2 اضافه شد

Puppy Dog Pals داستان دو پاپی، دو برادر به نام های Bingo و Rolly در اوج کندوکاو و بازیگوشی خود هستند و این مسئله باعث می شود تا درگیر ماجراهای شگفت انگیزی در همسایگی محل زندگی خود شوند. این دو پاپی زندگی جالبی برای خود دست و پا کرده اند و با صاحب خود یعنی Bob زندگی می کنند. آنها عقیده دارند که در هر شرایطی، چه در حال کمک به دیگران باشیم یا در حال کمک به یک دوست، زندگی با وجود یک دوست و همراه در کنار یکدیگر بسیار هیجان انگیزتر و زیباتر خواهد بود. در انیمیشن سریالی Puppy Dog Pals سعی شده تا در قسمت های کوتاه و مختلف به بررسی زندگی این دو سگ پرداخته شود. در این قسمت ها شباهت ها و تفاوت های آنان بررسی شده و نکته های بسیار جالبی در مورد زندگی، کار گروهی، حل مسئله، خلاقیت و جذابیت های زندگی بیان می شود. از این رو تماشای این انیمیشن خالی از لطف نیست و می توانید آن را همراه با خانواده و یا کودک دلبندتان تماشا کنید.

 انیمیشن سریالی Puppy Dog Pals یک انیمیشن تلویزیونی است که تا چندی پیش با نام Puppy Dog Tails شناخته می شد و جزو انیمیشن های ساخته شده با استفاده از کامپیوتر به شمار می رود که در شبکه های Disney Junior و Disney Channel چخش می شود و از تاریخ 14 آپریل 2017 به اکران گذاشته شد. در این نمایش داستان زندگی 2 پاپی به نمایش گذاشته شده است که در طول زندگی روزمره خود با داستان های مختلفی روبرو می شوند. لازم به ذکر است که این مسائل از آن دسته از مساولی است که کودکان با آنها سر و کار دارند و بدون شک می تواند روی آموزش صحیح نحوه عملکرد در شرایط مختلف برای کودکان بسیار مفید باشد.

 

نام: Puppy Dog Pals
زبان: انگلیسی
منتشر کننده: Disney Junior
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/07/22 - فصل 2 تا قسمت 58 اضافه شد .
  • 2 replies
    1. شبنم says:

      سلام محتوا بسیا عالی فقط یک سوال چرا اینقدر حجم فایلاها انمیشن ها بالاست؟

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        با سلام و تشکر،
        علت حجم بالای قسمت های جدید اینه که کیفیت این قسمت ها بهتر هست.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *