دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سینمایی 2017 Gnome Alone با دوبله فارسی

داستان این انیمیشن بر اساس یکی از داستان های فانتزی قدیمی سال های گذشه که بین دو دسته شخصیت این انیمیشن به وجود می آید.یک دسته از شخصیت ها ،کوتوله هایی هستند که وظیفه محافظت از زمین را دارند و از سال های پیش به صورت نسل در نسل این وظیفه را بر عهده داشته اند که نام آنها Gnome می باشد. دسته دیگر بی مصرف ها هستند که از همه چی مصرف می کنند!و نام آن ها Trogg است.داستان از آنجا آغاز می شود که Chloe دختر باهوش دبیرستانی وارد خانه جدیدش می شود و باید موفقتا چند روز دور از خانواده آنجا زندگی کند.ابتدا او در محض ورود با عروسک کوتوله ها یا همان Gnome روبروی می شود و همه چیز برایش عادی به نظر می رسد تا به مرور زمان متوجه وقوع اتفاقات عجیبی در آن خانه  می شود.اولین رو در رویی Chloe با Gnome ها بسیار جالب است.بعد از گذشت قسمتی از داستان Chloe همراه Gnome تصمیم به دستگیری Trogg ها میگیرند و در ادامه ….

Gnome.Alone.2017.www.download.ir

محصول مشترک آمریکایی کاندایی کمپانی 3QU Media و با همکاری Smith Global Media که به دیگر محصولات این کمپانی ها می توان آثار محبوبی همچون سری مجموعه شرک و انیمیشن charming نیز اشاره کرد.کارگردانی این اثر بر عهده Peter Lepeniotis بوده و دیگر آثاری که او در آنها همکاری داشته می توان به The Nut Job 2: Nutty by Nature،Toy Story 2،Gotta Catch Santa Claus و … نامبرد.وجود صداپیشگان محبوبی همچون Becky G،Madison De La Garza،George Lopez را می توان یکی از جنبه های مثبت این انیمیشن محسوب نماییم.

اطلاعات انیمیشن سینمایی 2017 Gnome Alone :

+ کارگردان : Peter Lepeniotis

+ نویسنده : Michael Schwartz

+ صداپیشگان : Becky G،Madison De La Garza،George Lopez،David Koechner

+ محصول کمپانی : 3QU Media

+ ساخت کشور : United States،Canada

+ تاریخ انتشار : March 2, 2018

+ ژانر : کمدی

+ مدت زمان : 1 ساعت و 29 دقیقه

+ نمرات : IMDb 6.6/10

تریلر رسمی

2017 Gnome Alone

به روز رسانی :

1397/08/07 دوبله فارسی اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *