دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سینمایی Charming 2018

هر آنچه که یک شاهزاده خانم برای همسر ایده آل آینده خود در در ذهن دارد را پرنس فلیپ آن را دارد. داستان انیمیشن در مورد یک پرنسس اسپانیایی است که بر اثر نفرین زن جادوگر ، به به پسری تبدیل شده است که هر زنی که با او روبرو می شود به او دل میبندد و عاشق او می شود!داستان فیم بیشتر تمرکز بر روی سه شاهزاده خانم دارد که  شامل : سفید برفی (Avril Lavigne)، سیندرلا (اشلی Tisdale) و زیبایی خواب (GEM) متمرکز شده است که آنها به دنبال Prince Charming Wilmer والدرراما پرنس فیلیپ برای ابراز علاقه خود هستند.این زیبایی و نفرین برای شاهزاده باعث دردسر می شود و پدر شاهزاده به او دستور می دهد که شاهزاده فلیپ تا سن 21 سالگی همسر مناسب خود را پیدا کند! زیبایی انیمیشن از این لحظه به بعد دو چندان می شود.اما نکته اینجاست که عشق شاهزاده فلیپ هیچ یک از شاهزاده خانم ها نیستند … .

Charming 2017.www.download.ir

این انیمیشن محصول کمپانی 3QU Media و به کارگردانی  Ross Venokur و حضور صداپیشگان محبوب و نام آشنا در این انیمیشن است که هر کدام از این صدا پیشگان خود در عرصه سینما و هالیوود و همچنیم موزیک جهانی فعال می باشند.این محصول کمپانی 3QU Media در نسخه 3 بعدی و 3 بعدی منشر گردیده است.یکی دیگر از نکاتی که به آن می توان اشاره نمود ، موزیک زیبا و کاملا تاثیر گذار این انیمیشن است که در روال تماشای انیمیشن بر روی دید شما نسبت به انیمیشن تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.اگر به دنبال دیدن یک انیمیشن دوست داشتنی و موزیکال هستید ، این انیمشن را به شما پیشنهاد میکنم!

اطلاعات انیمیشن سینمایی  Charming 2018:

+ کارگردان :  Ross Venokur

+ نویسنده : Ross Venokur

+ صدا پیشگان : Demi Lovato,Wilmer Valderrama,Sia,Avril Lavigne,Ashley Tisdale,G.E.M.

+ ژانر : عاشقانه،کمدی،موزیکال

+ کمپانی سازنده : 3QU Media

+ سال تولید : 2018

+ ساخت کشور : United States,Canada

+ مدت زمان : 1 ساعت و 13 دقیقه

+ نمراتIMDb 8.5/10

 

Charming 2018

به روز رسانی :

1397/08/10 لینک های دانلود اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *