دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن Justice League Dark 2017 با دوبله فارسی

همان گونه که از نام این انیمیشن مشخص است ما شاهد نیمه ی تاریک عدالتجویان می باشیم . گروهی از قهرمانان و ابر قهرمانان کنار یکدیگر جمع شده تا بار دیگر یک عامل تهدید کننده را خنثی سازند . این تهدیدات مافوق طبیعی بوده از این رو ممکن است که حتی عدالتجویان نیز نتوانند از خنثی سازی آن سربلند بیرون روند . بتمن همانند نسخه های پیشین قهرمان شماره یک لیگ به شمار می رود و یکی از شخصیت های اصلی این انیمیشن می باشد از طرفی ما شاهد کارکترهای معروفی دیگر مانند جان کنستانتین , زاتانا , ددمن , Etrigan the Demon , Swamp Thing و ارکید سیاه نیز هستیم . آنها بار دیگر باید با یکدیگر تلاش کرده تا بتوانند دنیا را از این تهدید خطرناک نجات دهند . آیا آنها بار دیگر موفق خواهند شد ؟

دانلود انیمیشن سینمایی Justice League Dark 2017

سایر توضیحات : انیمیشن سینمایی Justice League Dark 2017 در ژانر اکشن , فانتزی می باشد که توسط Jay Oliva کارگردانی شده و Ernie Altbacker به همراه J.M. DeMatteis وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشتند . این انیمیشن ابر قهرمانانه باری دیگر توسط استودیوی معروف برادران وارنر ساخته شده است و به صورت مستقیم از کمیک DC آن الهام گرفته شده است . این نسخه بیست و هفتمین نسخه از انیمیشن های ساخته شده تحت کمیک می باشد . این اولین فیلم از سری لیگ عدالتجویان و دومین نسخه از محیط DC می باشد که رده سنی R را از MPAA گرفته است . Rosario Dawson , Camilla Luddington و Jeremy Davies از صداگذاران این عنوان سینمایی می باشند . این انیمیشن در تاریخ 7 فبریه 2017 به صورت جهانی منتشر خواهد شد .

دانلود انیمیشن سینمایی Justice League Dark 2017

مشخصات انیمیشن سینمایی Justice League Dark 2017 :

– ژانر : انیمیشن – اکشن – فانتزی

– کارگردانان : Jay Oliva

– نویسنده : Ernie Altbacker , J.M. DeMatteis

– شرکت سازنده : Warner Bros. Animation

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 7 فبریه 2017

– مدت زمان : 84 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– دوبله فارسی : دارد

– پیوند : IMDB

Justice League Dark 2017

به روز رسانی :

1396/04/03 نسخه دوبله فارسی اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *