دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سینمای The Underwater Adventures Of Sadko 2018

زندگی است که همیشه سخت را برای مردم از تمایلات هنری. جوان Sadko، پسر دهقان، نمیخواهد در زمینه مانند والدینش کار کند. آنچه که او میخواهد، این است که تمام روزهایش گوزلی را بازی کند. در دفاع خود، او واقعا برای آن مهارت دارد.قدرت هایی که با استعداد Sadko متوجه می شوند و او را به کاخ شاهزاده هدایت می کنند، جایی که آنها را در گوشه نشسته و به او دستور می دهند که به عنوان نستیا بازی کند، دختر شاهزاده انتخاب می شود. اما، نستیا همه آنها را رد می کند و تنها برای سدکو نگاه می کند. Sadko فرار Nastya، کاخ و عروسی، و خود را در پایین دریا، با دوستی یعقوب، طوطی صحبت کردن، در راه خود. پادشاهی دریایی از طریق برخی از آشفتگی ها می گذرد: جماعت زنائی قدرت را به دست آورده است.برای بازگشت به خانه، Sadko و یعقوب باید Priestess را شکست و از پادشاه دریای بیدار شوید. Sadko پیدا کردن دوستان واقعی و عشق واقعی – Princes Ling، دختر پادشاه دریای – در پایین دریا، غلبه بر مشکلات زیادی است.

The Underwater Adventures Of Sadko 2018.www.download.ir

محصول 2018 میلادی کشور روسیه به کارگردانی Vitaly Mukhametzianov و Maksim Volkov به نویسندگی Alexander Arkhhipov و Dmitry Novoselov و Slava Se.این انیمیشن ساخت کمپانی CTB Film Company کشور روسیه می باشد که در آن ستارگانی همچون Timur Garipov, Lubov Aksenova, Ekaterina Varnava, Maria Shalaeva, Mikhail Efremov حضور دارند و نامزد دریافت جایزه از جشنواره Berlin European Film Market (EFM) 2018 نیز می باشد.

اطلاعات فیلم مستند  The Underwater Adventures Of Sadko 2018 :

کارگردان : Vitaly Mukhametzianov, Maksim Volkov

نویسنده :  Alexander Arkhhipov, Dmitry Novoselov, Slava Se

ستارگان :  Timur Garipov, Lubov Aksenova, Ekaterina Varnava, Maria Shalaeva, Mikhail Efremov

محصول کمپانی :  CTB Film Company

ساخت کشور : RUSSIA

+ زبان : RUSSIAN

ژانر : comedy, animation

تاریخ انتشار : 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 21 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : —

The Underwater Adventures Of Sadko 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *