دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن مبارک (رئال انیمیشن)

انیمیشن رئال مبارک داستان پیرمردی را روایت می کند که شغلش نقالی است و با استفاده از شخصیت های کتاب بسیار معروف شاهنامه به توصیف و نقالی می پردازد. این پیرمرد یک نوه به نام گل پری (الناز شاکردوست) دارد که دختری سر به هوا و بازیگوش است اما قلبی بسیار مهربان دارد. پیرمرد داستان تمام عمر خود را با اسطوره و شخصیت های خیالی گذرانده و از این رو به شدت به آنها علاقه دارد اما بحث اینجاست که او می ترسد که مبادا روزی شخصیت های پلید افسانه ای دنیای ما را تباه کنند و آن را نابود کنند. از این رو شخصیت های مختلف افسانه ای دست به کار می شوند تا با کمک گل پری به پیرمرد نقال کمک کنند. با جان گرفتن این شخصیت ها نیز زندگی گل پری تغییر می کند و حالا بار مسئولیت سنگینی به عهده اوست. از سوی دیگر شخصی به نام اژدهاک به اسی پلنگ (امیر رهبری) دستور می دهد تا شخصیت های شاهنامه را بدزدد. انیمیشن بسیار زیبای مبارک داستان این فراز و نشیب را روایت می کند.

سایر توضیحات: انیمیشن مبارک اولین انیمیشن رئال در سینمای ایران است که به کارگردانی محمدرضا نجفی امامی و به نویسندگی بروز واثقی تولید شده است. این انیمیشن در سال 1393 تولید و در سال 1395 نیز به اکران رسید است. جدا از بحث استفاده از شخصیت های عروسکی، این فیلم از هنرنمایی حیوانات سینمایی به سرپرستی امیر رهبری بهره می گیرد. از طرفی بازیگری در این فیلم بسیار سخت است چرا که بازیگر باید عروسک ها و حیوانات مختلف را تصور کند و نقش خود را ایفا کند چرا که این المان ها در ویرایش و تدوین فیلم به آن افزوده می شوند که الناز شاکردوست به خوبی از پس این بازی بر آمده است.

دانلود فیلم mobarak

مشخصات فیلم سینمایی مبارک :

– ژانر : انیمیشن – فانتزی

– کارگردان : محمدرضا نجفی امامی

– نویسنده : بهروز واثقی

– تهیه کننده : علی نجفی امامی و علی پایاب

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1393

– تاریخ اکران : 1395

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : الناز شاکردوست، امیر رهبری، تورج نصر، منوچهر آذر، حسن کریم خان زند، مرجان سپهری

– کیفیت نمایش :-

– فرمت فایل : –

مبارک

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *