دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی BoBoiBoy The Movie 2016

BoBoiBoy The Movie 2016 نام انیمیشن سینمایی در ژانر اکشن , کمدی , علمی تخیلی می باشد که توسط استودوی Animonsta Studios ساخته شده است . گروهی از شکارچیان گنج با نام The Tengkotak به زمین رسیدند و با دزدیدن Ochobot قصد پیدا کردن مکان یک جسم باستانی و بسیار قدرتمند به نام Sfera Kuasa بر روی زمین را دارند . BoBoiBoy به همراه دوستان فوق العاده خود حالا باید در مسابقه با زمان Ochobot را نجات داده و از اسرار پشت Sfera Kuasa پرده بردارند . ماجراجویی این گروه جوان شروع شده است . آنها در این مسیر با فراز و نشیب های فراوانی روبه رو می شوند . تمام مناطقی که در داخل انیمیشن وجود دارد همگی دارای محیطی اکشن , کمدی و زیبا می باشد که به جذاب کردن بیشتر آن کمک بسیاری کرده است .

دانلود انیمیشن کارتونی BoBoiBoy The Movie 2016

سایر توضیحات : انیمیشن کمدی BoBoiBoy The Movie 2016 توسط Nizam Razak کارگردانی شده است و Razak به همراه Anas Abdul Aziz کار نویسندگی آن را نیز برعهده داشته اند . Razak یک کارگردان جوان به شمار می رود که پیش از این کارهای BoBoiBoy و Geng: The Adventure Begins را در کارنامه ی هنری خود داشته است . نکته ی جالبی که در مورد این انیمیشن و کارگردان آن وجود دارد صداگذاری شخصیت Papa Zola توسط خود Razak می باشد . از دیگر افرادی که در این انیمیشن به صداگذاری پرداختند می توان به Nur Sarah Alisya , Anas Abdul Aziz و Mohd Fathi Diaz اشاره کرد .

دانلود انیمیشن کارتونی BoBoiBoy The Movie 2016

مشخصات انیمیشن سینمایی BoBoiBoy The Movie 2016 :

– ژانر : انیمیشن – اکشن – کمدی – علمی تخیلی

– کارگردانان : Nizam Razak

– نویسنده : Nizam Razak , Anas Abdul Aziz

– شرکت سازنده : Arcana Studio

– محصول کشور : مالزی

– تاریخ انتشار : 16 آپریل 2016

– مدت زمان : 103 دقیقه

– زبان پخش : مالزیایی

– کیفیت نمایش :  720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– پیوند : IMDB

BoBoiBoy The Movie 2016