دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی The Book of Pooh 2002 با دوبله گلوری

The Book of Pooh 2002 ، نام یک انیمیشن کارتونی می باشد ، که در سال 2001 توسط کمپانی Shadow Projects ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Mitchell Kriegman بوده است  که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد . داستان این انیمشن کارتونی در رابطه با یک خرس کوچک و مهربان به نام پو می باشد ، که هر روز با دوستان خود دست به ماجراجویی های زیادی می زنند . در این انیمیشن کارتونی بیننده با دنیای زیبایی روبرو خواهد شد که در این دنیا نکات بسیار زیادی برای اموزش به کودکان و نوجوانان وجود دارد . نکاتی مانند ارزش دوستی ، صداقت و محبت از جمله مواردی می باشد ، که تهیه کنندگان این انیمیشن کارتونی برای ساخت آن تلاش بسیار یکرده اند . انیمیشن کارتونی The Book of Pooh 2002 با بازی Lara MacLean و Cathy McCullough یک انیمیشن کارتونی بسیار جذاب و دیدنی متناسب باری تمام سنین می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی The Book of Pooh 2002

دانلود انیمیشن کارتونی The Book of Pooh 2002 با دوبله گلوری
دانلود انیمیشن کارتونی The Book of Pooh 2002 با دوبله گلوری

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – خانوادگی

– کارگردان : Mitchell Kriegman

– شرکت سازنده : Shadow Projects

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2002

– مدت زمان : 30 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله گلوری

– کیفیت نمایش : ۴۸۰HDCam

– فرمت فایل : avi

علاقمندان محترم آثار دوبله گلوری ، بمنظور احترام به شما عزیزان کلیه لینک های آثار بطور رایگان نیز قابل دانلود هستند. خواهشمندیم در راستای حمایت از گلوری و تداوم و توانایی ارائه آثاری بیشتر و بهتر، هزینه دوبلاژ هر اثر را از طریق لینک پرداخت داده شده بپردازید.

 

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *