دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی The Giant King با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی The Giant King با دوبله گلوری ، یک انیمیشن کارتونی در سبک کمدی خوانوادگی می باشد ، که در سال 2012 در کشور تایلند ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن به عهده Prapas Cholsaranont بوده است ، که یکی از کارگردانان جوان و موفق تایلند می باشد . داستان این فیلم انیمیشن در اینده دور اتفاق می افتد ، در جایی که انسان ها ربات هایی قول پیکر و هوشمند را برای جنگیدن به جای خود ساخته اند و از انها استفاده می کنند . داستان روایتگر قصه یکی از همین ربات های جنگی می باشد ، چند سال پس از یکی از بزرگترین نبرد ها که باعث نابودی انسان ها شده است یکی از همین ربات ها که بر اثر جنگ تقریبا خراب شده است در یک ساختمان قدیمی به حال خود رها شده است تا اینکه ربات کوچکی او را پیدا می کند . این اتفاق باعث دوستی این دو ربات می شود ، در ادامه انها به صحرا می روند تا با استفاده از باقی مانده سایر ربات ها کاری بزرگ انجام دهند . انیمیشن کارتونی The Giant King با دوبله گلوری برنده جوایز زیادی از چندین نمایشگاه شده است .

تصاویری از انیمیشن کارتونی The Giant King با دوبله گلوری

Jele.jakil.2012.480.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.01.21_11.47.31]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – اکشن – ماجراجویی

– کارگردان : Prapas Cholsaranont

– شرکت سازنده : Sahamongkol Film

– تهیه کننده : Caninap Sirisawut

– نویسنده : Caninap Sirisawut

– صدا پیشگان : suntisuk pormmasiri – Kreadtisuk Udomnak – Boribroon Junrieng

– محصول کشور : تایلند

– تاریخ انتشار : 2012

– مدت زمان : 96 دقیقه

– زبان پخش : فارسی دوبله گلوری

– کیفیت نمایش : 480DVDRIP

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *