دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Happily NEver After 2 با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Happily NEver After 2 با دوبله گلوری ، یک فیلم انیمیشن کارتونی در سبک ماجراجویی کمدی می باشد . که در سال 2009 توسط کمپانی Lionsgate Home Entertainment ساخته شده است . سفید برفی و خوانواده اش ، ملکه گریس و شاه کول در حال گشت و گزار در اطراف شهر و دیدار از مردم بودند و در همین حین ملکه گریس به سفید برفی آموزش می داد که چگونه با مردم عادی رفتار کنند . در اتاق ملکه هنگامی که او در حال صحبت کردن با آینه سخن گو بود سفید برفی را دید ، پس از آن دچار مریضی شدیدی شد و پس از چند روز به دلیل مشکلات قلبی از دنیا رفت . از انجایی که ملکه نتوانسته بود سفید برفی را درست تربیت کند سفید برفی تصمیم گرفته بود که با دوستانش به گشت و گزار بپردازد . او که هر روز با دخترک موطلایی ، شنل قرمزی و بوی وچک می گزراند هیچ وقت برای ملاقات از مردم عادی و کمک کردن به آنها وقتی نمی گذاشت . در ادامه سفید برفی متوجه اشتباهات خود می شود و سعی در جبران انها دارد . انیمیشن کارتونی Happily NEver After 2 با دوبله گلوری یک انیمیشن زیبا با حضور شخصیت های والت دیزنی می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Happily NEver After 2 با دوبله گلوری

Happily.Never.After.2.www.download.ir.mkv

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – کمدی

– کارگردان : Steven E. Gordon

– شرکت سازنده : Lionsgate Home Entertainment

– تهیه کننده : John H. Williams

– نویسنده : Rob Moreland

– صدا پیشگان : Sarah Michelle Gellar – Freddie Prinze, Jr. – Andy Dick

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2009

– مدت زمان : 75 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله گلوری

– کیفیت نمایش : ۴۸۰HDCam

– فرمت فایل : avi

– زیرنویس فارسی : ندارد

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

 

  • 2 replies
      • hamid.kh says:

        سلام
        دوست عزیز پسورد تمامی فایل ها www.download.ir می باشد که در قسمت بالای لینک های دانلود نوشته شده است.
        ما را در تلگرام دنبال کنید

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *