دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Kim Possible با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Kim Possible با دوبله گلوری ، یک فیلم انیمیشن در سبک اکشن اجراجویی می باشد ، که در سال 2007 بوسیله کمپانی والت دیزنی ساخته شده است . داستا این انیمیشن کارتونی در رابطه با یک نوجوان می باشد ، که در حال مبارزه با جرم و جنایت است و مجبور است در عین حال هر رزو با مشکلات یک نوجوان معمولی نیز مبارزه کند . Kim Possible که یک نوجوان می باشد معمولی می باشد و هر روز به همراه دوستانش به مدرسه می رود ، یک روز بر اثر اتفاقاتی که برایش می افتد تصمیم می گیرد که به صورت جهانی با جرم و جنایت مبارزه کند . او هر روز در طول زندگی خود با جنایتکاران و مجرمان بزرگ و کوچکی سر و کار دارد که تمام آنها را به سزای اعمالشان می رساند . این فیلم انیمیشن بوسیله Mark McCorkle نوشته شده است او پیش از این مسئولیت نویسندگی فیلم نامه انیمیشن هایی مانند Buzz LightYear ، Aladdin و انیمیشن محبوب دیزنی شیر و شاه را برعهده داشته است . انیمیشن کارتونی Kim Possible با دوبله گلوری برنده یک جایزه Emmy شده است .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Kim Possible با دوبله گلوری

Kim.Possible.480.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.01.21_10.59.27]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – اکشن – ماجراجویی

– کارگردان : Mark McCorkle

– شرکت سازنده : Walt Disney

– تهیه کننده : Mark McCorkle

– نویسنده : Mark McCorkle

– صدا پیشگان : Kim Possible – Will Friedle – Ron Stoppable

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2007

– مدت زمان : 86 دقیقه

– زبان پخش : فارسی دوبله گلوری

– کیفیت نمایش : 480DVDRIP

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

 

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *