دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی The Land Before Time 6 1998

The Land Before Time 6 1998 نام یک انیمیشن کارتونی می باشد که در سال 1998 توسط کمپانی Universal Cartoon Studios ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Charles Grosvenor بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و تاکنون سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون The Land Before Time و Babes in Toyland را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . پس از وقایه حیرت انگیز قسمت قبل این انیمیشن کارتونی جذاب و دیدنی پدربزرگ لیتل فوت یک داستان بسیار زیبا در رابطه با یک دایناسور قهرمان به نام دایناسور تنها برای او و دوستانش تعریف می کند . این داستان باعث الهام گرفتن لیتل فوت و دوستانش می شود و آنها تصمیم می گیرند که به کمک سایر دایناسور ها بروند . در ادامه آنها یک مجسمه از یک دایناسور بزرگ را خراب می کنند که این اتفاق باعث بوجود آمدن بدشانسی های زیادی می شود و آنها باید قبل از بوجود آمدن خرابی های بیشتر این مشکل را حل کنند . انیمیشن کارتونی The Land Before Time 6 1998 یک انیمیشن کارتونی جذاب و دیدنی می باشد .

تصاویری از انیمیشن کارتونی The Land Before Time 6 1998

دانلود انیمیشن کارتونی The Land Before Time 6 1998
دانلود انیمیشن کارتونی The Land Before Time 6 1998

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – اکشن

– کارگردان : Charles Grosvenor

– شرکت سازنده : Universal Cartoon Studios

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 1998

– مدت زمان : 77 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRIP

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : بزودی

نام: The Land Before Time 6 1998
حجم فایل: 600 مگابایت
زبان: فارسی و انگلیسی
رمز فایل: www.download.ir
  • 2 replies
    1. محمد هادی دباغی says:

      سلام با ارز احترام خواهش می کنم این انیمیشن The Land Before Time 6 1998 دوبله فارسی بدون سانسور کنید لینک دانلود ۷۲۰ و ۱۰۸۰ داشته چون من انیمیشن با کیفیت بالا با لینک دانلود ۱۰۸۰ دانلود می کنم پس یادتان نره ممنون از شما

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *