دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Lego DC Justice League vs Bizarro League

انیمیشن کارتونی Lego DC Justice League vs Bizarro League ، یک انیمیشن کارتونی با محوریت ابر قهرمان های کمیک DC می باشد ، که در سال 2015 بوسیله کمپانی Warner Bros Animation ساخته شده است . کلون سوپر من که بیزارو نام دارد ، تبدیل به مشکل بزرگی شده است ، او به هرمکانی که قدم می گذارد خرابی و نابودی به همراه او به انجا می رود . پس از آن مردم که فکر می کنند بیزارو همان سوپرمن می باشد ، وحشت زده می شوند و فکر می کنند ، که سوپر من تبدیل به انسان شروری شده است ، به همین دلیل سوپر من به این نتیجه می رسد که بیزارو باید این سیاره را ترک کند و خانه دیگری برای خود پیدا کند . در طرف دیگر DarkSeid تصمیم می گیرد ، که از این موقعیت استفاده کند و سوپرمن و لیگ عدالت را نابود کند ، به همین دلیل سوپرمن و لیگ عدالت باری دیگر جمع می شوند تا با شروری و پلیدی مبارزه کنند . انیمیشن کارتونی Lego DC Justice League vs Bizarro League یک فیلم انیمیشن زیبا در رابطه با کارکتر های DC می باشد ، که با فضای لگو ساخته شده است .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Lego DC Justice League vs Bizarro League

LEGO.DC.Justice.League.vs.Bizarro.League.2015.BluRay.1080p.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.02.18_10.51.49]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – فانتزی

– زبان : انگلیسی

– کشور سازنده : ایالات متحده

– کمپانی سازنده : Warner Bros Animation

– کارگردان : Brandon Vietti

– کیفیت : 1080 bluray

– زیرنویس فارسی : دارد

  • 6 replies
    1. ایلیا says:

      سلام میخواستم بگم که اگر میشود کارتون dc justice league vs bizarro league را به زبان فارسی بگذارید ؟ ولی اگر زبان فارسی منتشر نشده است میشود لطفا یک زیر نویس فارسی بگذارید ؟

      پاسخ دادن
    2. ایلیا says:

      سلام میخواستم بگم که میشود کارتون هایی را که به زبان فارسی هستند را در قسمت جدا و کارتون هایی را که به زبان انگلیسی هستند را در قسمت جدا بگذارید

      پاسخ دادن
      • Nima says:

        سلام
        دوست عزیز دلیلی نداره که من به شما دروغ بگم ، این انیمیشن با رزولوشن 1080 هست ، می تونید خودتون دانلود کنید و کیفیت این انیمیشن رو ببینید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *