دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن The Little Prince 2015 + دوبله فارسی

The Little Prince 2015

در سال 2015 توسط کمپانی Orange Studio ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Mark Osborne بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون SpongeBob SquarePants و Kung Fu Panda را در کارنامه هنری خود داشته است .

خلاصه داستان : داستان این فیلم انیمیشن بر اساس رمان معروف آنتوان دوسنت اگزوپری که شازده کوچولو نام دارد به تصویر در آمده است .  در این فیلم انیمیشن شازد کوچولو که با ظاهری جدید به مخاطب معرفی شده است ، یک دختر کوچک می باشد که در یک سیاره کوچک در نقطه ای بسیار دور در کهشان زندگی می کند . او از این نوع زندگی راضی و خوشحال نمی باشد و هیچ علاقه ای نیز به تنهایی ندارد . زندگی او به همین منوال سپری می سود تا اینکه یک روز با یک خلبان جوان اشنا می شود که ادعا می کند از سیاره ای بسیار دور آمده است که در آن سیاره انسان های زیادی با شادی در کنار هم زندگی می کنند .

 

دانلود انیمیشن کارتونی The Little Prince 2015

 

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – ماجراجویی – اکشن

– کارگردان : Mark Osborne

– شرکت سازنده : Orange Studio

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 108 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی – فارسی

– کیفیت نمایش :1080p BluRay x264 DTS-JYK

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– پیوند : IMDB

به روز رسانی :

1397/02/08 نسخه دو زبانه ( فارسی + انگلیسی ) اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *