دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Poohs Heffalump Movie با دوبله گلوری

انیمیشن کارتونی Poohs Heffalump Movie با دوبله گلوری ، یک فیلم انیمیشن در سبک فانتزی خانوادگی می باشد ، که در سال 2005 بوسیله کمپانی Walt Disney ساخته شده است . وینی و دوستانش صدای عجیبی می شنوند ، و پس از آن یک جفت رد پای بزرگ در جنگل پیدا می کنند و به این نتیجه می رسند که این رد پاها مربوط به یک موجود غول پیکر است . پس از آن آنها به این نتیجه می رسند که باید آن موجود غول پیکر را دستگیر کنند و شروع به جست و جو برای پیدا کردن ردپایی از آن موجود عظیم می کنند . پس از مدت کوتاهی جست و جو آنها موجودی 4 پا و غول پیکر به نام هفریدج پیدا می کنند . آنها در ابتدا از موجود جدید می ترسند ، اما پس از مدت کوتاهی متوجه می شوند که برخلاف ظاهر ترسناکش او برای انها دوست خوبی می باشد و آنها شروع به بازی کردن با هم کردند . پس از مدتی مادر هفریدج او را صدا می کند و او به نزد خانواده اش باز می گردد . در ادامه آنها تبدیل به دوست های صمیمی یکدیگر می شوند و وارد ماجراجویی های زیادی می شوند . انیمیشن کارتونی Poohs Heffalump Movie با دوبله گلوری برنده جوایز زیادی از نمایشگاه های مختلف شده است .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Poohs Heffalump Movie با دوبله گلوری

Poohs.Heffalump.Movie.480.www.download.ir.mkv_thumbs_[2015.01.05_16.42.43]

مشخصات دیگر :

– ژانر : انیمیشن – کمدی – ماجراجویی

– کارگردان : Frank Nissen

– شرکت سازنده : Walt Disney Pictures

– تهیه کننده : Jessica Koplos-Miller

– نویسنده : Brian Hohlfeld

– صدا پیشگان : Jim Cummings – John Fiedler – Kath Soucie

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ انتشار : 11 فوریه 2005

– مدت زمان : 68 دقیقه

– زبان پخش : فارسی – دوبله شرکت گلوری

– کیفیت نمایش : 480Hdrip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

به‌منظور احترام به شما عزیزان، پرداخت اجباری برای دانلود نسخه دوبله توسط گلوری قبل از دانلود برداشته شده ولی این به معنای رضایت گلوری برای دانلود رایگان آثار و یا پرداخت اختیاری نیست! خواهشمندیم بمنظور حمایت از گلوری، قبل یا پس از دانلود هزینه دوبله را از لینک پرداخت داده شده در سایت، پرداخت نمایید.

  • 7 replies
    1. مهسا says:

      سلام خدمت ادمين و همكاران گرامي

      چرا اسم دانلود اين انيميشن peter pan هست؟؟؟؟؟

      :(((

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *