دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Tales of the Black Freighter 2009

Tales of the Black Freighter 2009 نام یک انیمیشن کارتونی می باشد که در سال 2009 توسط کمپانی Warner Premiere ساخته شده است . کارگردانی این فیلم انیمیشن بر عهده Daniel DelPurgatorio بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم انیمیشن می باشد و سابقه ساخت فیلم های انیمیشن موفقی چون Body و Tales of the Black Freighter را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های انیمیشن موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : که یک کشتی در حال سفر در آب های ازاد می باشد که ناگهان یک کشتی سیاه رنگ و ترسناک که متعلق به دزدان دریایی بسیار مخوفی می باشد در دوردست ظاهر می شود . پس از اینکه افراد حاظر در کشتی این صحنه مخوف را از دوردست مشاهده می کنند ، متوجه می شوند که این کشتی مطعلق به یکی از مخوف ترین دزدان دریایی اب های ازاد می باشد . در ادامه و پس از نبرد های بسیاری که مابین دو گروه در می گیرد فقط یک نفر از افراد حاظر در کشتی زنده می ماند و با تلاش به خانه خود باز می گردد اما قافل از اینکه این تازه ابتدای زندگی جهنمی او می باشد .

دانلود انیمیشن کارتونی Tales of the Black Freighter 2009

سایر مشخصات :

– ژانر : انیمیشن ماجرایی-اکشن-کمدی

– شرکت سازنده : Warner Premiere

– کارگردان : Daniel DelPurgatorio

– تاریخ انتشار : 2009

– محصول کشور : ایالات متحده

– زبان فیلم : انگلیسی

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *