دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کوتاه LOU 2017

دیو مولینز کاراکتری قرمز با چشمانی ساخته شده از توپ بیسبال با مردمک‌هایی از دکمه خلق کرده است که در حال پوزخند زدن و بازیگوشی بین اساس‌های گمشده در یک مدرسه است. در این فیلم انیمیشنی کوتاه ویژگی‌های یک پسربچه‌ی قلدر را شاهد خواهیم بود که لو تصمیم می‌گیرد به این پسر درس‌هایی آموزنده بدهد و … . اطلاعات بیشتری در مورد داستان انیمیشن  می توان در اختیار قرار داد اما جذابیت این انیمه کوتاه به دیدن آن و درک اصل ساخت این انیمیشن است.

LOU 2017

انیمیشن کوتاه لو – LOU 2017 ساخته شده توسط کمپانی مطرح پیکسار که به کارگردانی و نویسندگی Dave Mullins میباشد. این انیمیشن کوتاه توانسته نمره بسیار خوبی در سایت iMDb دریافت کند و تماشای آن نیز به شما پیشنهاد میشود. در حال حاضر با احتساب رای 8.2 از 10 بین 2000 رای به عنوان یکی از محبوب ترین عنواین سایت معتبر IMDb در سال 2017 میلادی قرار گرفته شده است.

اطلاعات انیمیشن کوتاه  LOU 2017 :

+ کارگردان : Dave Mullins

+ نویسنده : Dave Mullins

+ صداپیشگان : Dave Mullins, Dana Murray, Christophe Beck

+ ساخت کشور : USA

+ تاریخ انتشار : June 16, 2017

+ مدت زمان : 7 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 8.2/10 — Filmweb 7/10

LOU 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *