دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن 2017 Hey Arnold The Jungle Movie + دوبله فارسی

داستان انیمیشن به این صورت است که آرنولد Arnold به همراه بهترین دوستانش از جمله Gerald در تابستان به ساخت یک انیمیشن بشر دوستانه و در راستای حفط محیط زیست بسازند.در این امر پدر مادر آرنولد او را همراهی می کنند و تلاش آنها برای این است که بتوانند در جشنواره  San Lorenzo برنده شوند.او برای ساخت انیمیشن مجبور به ساخت خانه ای از اشغال می شود اما نتیجه ای کاملا عکس می دهد و باعث شکست آرنولد در ساخت فیلم بشر دوستانه خود میشود.Helga دوست آرنولد که به صورت مخفیانه سالها با او دوست بوده است و از کارهای خوب و بشر دوستانه و در راستای حفظ محیط زیست انجام داده است فیلم گرفته و این فیلم را به تمام مردم شهر نشان  میدهد باعث شگفت زده مردم شهر و باعث تحسین آرنولد توسط مردم  می شود.پس از آن که فیلم آرنولد در میان مردم به نمایش گذاشته می شود باعث می شود که آوازه فیلمش به گوش مسؤولین جشنواره San Lorenzo برسد و بعد از بررسی او برنده جایزه حشنواره اعلام می کنند. حالا آرنولد به همراه دوستان و خانواده اش می بایست به شهر San Lorenzo حرکت کنند اما … .

Hey.Arnold.The.Jungle.Movie.2017.www.download.ir

سری انیمیشن های  Hey Arnold! برای بسیاری از دوستان نام آشنایی در دنیا انیمیشن و کارتن می باشد.از سال گذشته این انیمیشن و داستان جالب و کمدی گونه اش مخاطبان زیادی را به خود جلب نمودهو شروع ساخت سذی انیمیشن های Hey Arnold! از 1996 تا 2004 میلادی از کمپانی نام اشنای  Nickelodeon متشر می گردید.اولین فیلم سینمای از سری انیمیشن های Hey Arnold در سال 2002 منشر گردید و در حال حاظر هم نسخه جدید در سال 2017 که به عبارتی نسخه پایانی سری Hey Arnold محسوب می شود.

اطلاعات انیمیشن 2017 Hey Arnold!: The Jungle Movie :

+ کارگردان :  Raymie Muzquiz

+ نویسنده : Craig Bartlett

+ صداپیشگان :  Mason Vale Cotton،Francesca Marie Smith،Benjamin Flores, Jr.،Anndi McAfee

+ محصول کمپانی :  Nickelodeon Animation Studio

+ ساخت کشور : United States

+ ژانرAdventureComedy

+ تاریخ انتشار : November 24, 2017

+ مدت زمان : 1 ساعت و 21 دقیقه

+ زیرنویس : به زودی

+ نمرات : IGN.com 7.5/10 — Den Of Geek 3/5

2017 Hey Arnold!: The Jungle Movie

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *