دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن 2017 Tad the Lost Explorer and the Secret of King Midas

دو سال بعد از اولین ماجراجویی Ted می گذرد و در حال حاظر Ted  یک کارگر ساختمانی ساده (رشته اصلی او باستان شناسی است) و Sara همکار سابق Ted تبدیل به یک باستان شناس موفق شده است. Ted که زندگی خسته کننده و کسل واری دارد برای او اتفاقی غیر قابل باور رقم میخورد!Sara با او تماس میگیرد و او را یه یک سمینار باستان شناسی دعوت.Ted بسیار شگفت و زده و خوشحال می پذیرد و در فکر خود به ایجاد ارتباط دوباره با سارا می اندیشد.Sara قصد دارد در سمینار از یک کتیبه باستانی و با ارزش رونمایی که واقعیت وجود یک افسانه رو ثابت میکند.اما در حین سمینار گروهی از خرابکاران Sara را می ربایند.سردسته این گروه میلیاردر شخصی است به نام Jack Rackham که میخواهد با استفاده از این کتیبه ، گردنبندی را به دست آورد که قدرت تبدیل همه چیز را به طلا دارد. Ted به همراه دوستانش و مومایی Paititi که از ماجراجویی قبلی خود با خود آورده است با استفاده از سرنخ های که در اختیار دارند به دنبال سارا و گردنبند جادویی میگردند. در این مسیر آنها با تفاقات بسیار جالب و مهیجی روبروی می شوند….

Tad.the.Lost.Explorer.and.the.Secret.of.King.Midas.2017.www.download.ir

انیمیشن Tad the Lost Explorer and the Secret of King Midas 2017 محصول کشور اسپانیا  به کارگردانی David Alonso و Enrique Gato . بودجه ساخت این انیمیشن 9 میلیون دلار بوده است که در حال حاضر رقم خاصی از میزان فروش این انیمیشن در سینما ها وجود ندارد.استفاده از صدا پیشگان محبوب و معروف را می توان یکی از نکات مثبت آن برگزید و همچنین پویا نمایی و شخصیت سازی های بسیار هوشمندانه و زیبا از ویژگی های منحصر به فرد این انیمیشن نیز می باشد.

اطلاعات انیمیشن   Tad the Lost Explorer and the Secret of King Midas 2017 :

+ کارگردانان : David Alonso, Enrique Gato

+ نویسندگان : Jordi Gasull, Neil Landau

+ صداپیشگان : Óscar Barberán, Michelle Jenner, Adriana Ugarte

+ محصول کمپانی : Paramount Pictures,4 Cats Pictures

+ ساخت کشور : Spain

+ تاریخ انتشار :  25 August 2017

+ مدت زمان : 1 ساعت و 25 دقیقه

+ زیرنویس فارسی : به زودی

+ نمرات :  IMDb 6.4/10

Tad the Lost Explorer and the Secret of King Midas 2017

  • 4 replies
    1. مهرداد says:

      عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *